Bende 2.el rx 580 aldım. Mining yapılmışmı anlamanız lazım nerden anlarım derseniz ise furmark testlerini isteyin hocam.diyelim almak istedim ekran kartının nelerine dikkat etmem lazım bir kaç tüyo verirmisiniz birde sorunsuz olduğunu nasıl anlarım? bunun hakkında verirseniz sevinirim
Bu tarz eski kartlarla mining pek olmaz zaten çok nadir olurdiyelim almak istedim ekran kartının nelerine dikkat etmem lazım bir kaç tüyo verirmisiniz birde sorunsuz olduğunu nasıl anlarım? bunun hakkında verirseniz sevinirim
NeyBu tarz eski kartlarla mining pek olmaz zaten çok nadir olur
Ne alaka dostum 4090 ile mi mining yaptıklarını sanıyorsun ?Bu tarz eski kartlarla mining pek olmaz zaten çok nadir olur
Psu ve işlemcine de bağlı alacağın ekran kartı,arkasında 4 tane vida var güvenlik bandı varsa içi açılmamış demektir,furmak testlerinde ortalama sıcaklık üstüyse almayın maksimum 80-85 dereceler iyi civarda.diyelim almak istedim ekran kartının nelerine dikkat etmem lazım bir kaç tüyo verirmisiniz birde sorunsuz olduğunu nasıl anlarım? bunun hakkında verirseniz sevinirim
Furmarkta iyi değer veriyorsa karıncalanma kareleşme vs yoksa al sorun yaratmaz fakat 1500 1600 üstünü verme.diyelim almak istedim ekran kartının nelerine dikkat etmem lazım bir kaç tüyo verirmisiniz birde sorunsuz olduğunu nasıl anlarım? bunun hakkında verirseniz sevinirim
Furmarkta iyi değer veriyorsa karıncalanma kareleşme vs yoksa al sorun yaratmaz fakat 1500 1600 üstünü verme.
İroni yapmış arkadaşta siz anlamamissinizNe alaka dostum 4090 ile mi mining yaptıklarını sanıyorsun ?
Psu ve işlemcine de bağlı alacağın ekran kartı,arkasında 4 tane vida var güvenlik bandı varsa içi açılmamış demektir,furmak testlerinde ortalama sıcaklık üstüyse almayın maksimum 80-85 dereceler iyi civarda.
Hayır mesajı gayette ciddi bir şekilde yazılmış,ironi anlamı barındıran bir ifade de yok.İroni yapmış arkadaşta siz anlamamissiniz
eski ekran kartı mining yapmazlar ama ilana dikkat et dolanıdırıcı çok var ekran kartı konusunda her zaman fotoğrafı evde çekilmiş ve profesyonal foto olmayan ilanlara bakmanı öneririmdiyelim almak istedim ekran kartının nelerine dikkat etmem lazım bir kaç tüyo verirmisiniz birde sorunsuz olduğunu nasıl anlarım? bunun hakkında verirseniz sevinirim
bütçen çok iyi değilse hala alınır performans konusunda iyidir üzmez ama ne kadara alacaksın tabi bu da önemlidiyelim almak istedim ekran kartının nelerine dikkat etmem lazım bir kaç tüyo verirmisiniz birde sorunsuz olduğunu nasıl anlarım? bunun hakkında verirseniz sevinirim
İstiyoruz istemesine adamlar ot gibi dönüş yapmıyor, görüldü atıyor. İlanlar desen hepsi bir çeşit. Adam akıllı bilgi girilmemiş çoğuna. FurMark test fotoğrafını, kartın fotoğrafını güzel bir şekilde ilana koyup adam akıllı açıklama girilmesi çok zor bir işlem sanırsam.Bende 2.el rx 580 aldım. Mining yapılmışmı anlamanız lazım nerden anlarım derseniz ise furmark testlerini isteyin hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Furmark tarzı testlerin hepsini isteyin
3k falan bütçem var i3-12100f ile uyumlu olacak bi ekran kartı işimi görür gerekirse biraz sıkar daha iyi bir ekran kartı alırım sizce ne almalıyım ?bütçen çok iyi değilse hala alınır performans konusunda iyidir üzmez ama ne kadara alacaksın tabi bu da önemli