Çözüldü✓ Monitörlerden hangisi daha iyi ?

pyrexchan

80+
Katılım
29 Kasım 2023
Mesajlar
318
Reaksiyon skoru
61
şahsen ben LG olanı alırdım yurt dışında da önerilenler genelde LG modeller oluyor şahsen benim de tercihim LG olurdu
 
bilmediğim için kusura bakmayında aoc un ne eksiği var acaba merak ettim sadece
Aoc'ta kötü değil tabi ki fakat panel olarak lg her zaman aoc'tan daha iyi bana göre. LG 1MS GtG , Aoc ise 1 ms MPRT. Onun dışında renk olarak aoc bi tık daha iyi. Lg 2023 , aoc ise 2022 üretimli bir ürün.
 
Aoc'ta kötü değil tabi ki fakat panel olarak lg her zaman aoc'tan daha iyi bana göre. LG 1MS GtG , Aoc ise 1 ms MPRT. Onun dışında renk olarak aoc bi tık daha iyi. Lg 2023 , aoc ise 2022 üretimli bir ürün.
bu fiyat aralığında daha iyi bir monitör var mı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,096
Mesajlar
11,084,134
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top