1200TL MOUSE ONERISI

Etoow

80+ Bronze
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
779
Reaksiyon skoru
268
Arkadaslar merhabalar , Amazondan bir mouse alacagim fakat canadada yasadigim icin fiyat farki olabiliyor ve bazi modeller burada olamayabiliyor 1200tl ye yani bana gore 50 60 dolara onerebileceginiz mouseler nelerdir acaba , lol valorant oynuyorum lag olmasin wireless olsun yeter.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@MuratTheFounderOfGariban @YunusTRY forumda en cok ikinizi gordum mouse konularini arastirirken gorusleriniizi paylasabilirseniz cok mutesekkir olurum.
 
ayrica 70 amerikan dolari vergisiz yani totalde 2000tl den fazla oluyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1000 hz ile 4000 hz arasındaki farkı anlamazsın fakat önemli olan farkı anlaman değil onun sunduğu performans işine yarar kısaca
fiyat cok yuksek hocam 70 dolar fiyati vergisiz ve kanadaya kargo ucreti de cikar sanirsam yani yaklasik 2.5k falan olur fiyat belki daha fazla
 
 
hocam bu urunu bulamadim amazon.ca da da
 
sadece kendi sitelerinde satıyorlar çünkü
attack shark x3 alinir mi acaba profesyonel degilim zaten monitor 60hz , 200 saat bataryasi var diyor ve pembe renk tasarimini da begendim yoksa 10 dolar fazla verilip m800 pro mu almam lazim
 
attack shark x3 alinir mi acaba profesyonel degilim zaten monitor 60hz , 200 saat bataryasi var diyor ve pembe renk tasarimini da begendim yoksa 10 dolar fazla verilip m800 pro mu almam lazim
bence attack shark x3 alınır
 
Beni kandırdın.
şaka bir yana dareu çok manyak bir şey ama amazon fiyatı neden 2k + onu anlayamadım
vergisiz fiyatlar yaziyor ayrica yurtdisinda checkout geldiginde benim eyaletimde yuzde 15 vergi ekleniyor yani 2.5k civarina denk geliyor cok sacma sizce attack shark x3 alinir mi yoksa 10 dolar fazla verilip m800 pro mu almaliyim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bence attack shark x3 alınır
tamamdir tesekkurler donma yapar diyorlardi dogru mudur acaba sonucta 2000tl para verecegim mousea
 
Geri
Top