Ekran kartı, İşlemci ve anakart indirimlerden alındı bende şu an. Fakat kalan parçaları şimdi sipariş vereceğim. Kasa eklemedim güzel bi kasa tavsiye ederseniz sevinirim.
Onun dışında sistemde şu daha iyi olurmuş dediğin bir şey var mı ?Nzxt h7 flow
Kendimde kullanıyorum. Geniş ve şık bir kasa .
Ekran kartı hediye geldi doğum günümde bu sebepten kendim toparlamaya başladım gerisiniÇok güzel parçalar fakat bu şekilde tekli alımlarda pahalıya geliyor incehesap üzerinden yakın özellikteki gaming bölümündeki kasalara bakabilirsin daha uygun olur
He öyleyse hayırlı olsun fazla bütçeyi etkilemeden darboğaz yapmayacak cihazlarla birleştir gitsinEkran kartı hediye geldi doğum günümde bu sebepten kendim toparlamaya başladım gerisini![]()
Corsair 5000x İCUE yakışır bu sisteme.Ekran kartı, İşlemci ve anakart indirimlerden alındı bende şu an. Fakat kalan parçaları şimdi sipariş vereceğim. Kasa eklemedim güzel bi kasa tavsiye ederseniz sevinirim.
Baya bi pahalıymış gördüğüm kadarı ileCorsair 5000x İCUE
Topladığın bileşenleri gameX! içine hapsetmeyeceksindir umarımBaya bi pahalıymış gördüğüm kadarı ile![]()
akvaryum kasa ile ilgilenirsen. nzxt h9 elite var. biraz tuzlu amaBaya bi pahalıymış gördüğüm kadarı ile![]()