FPS MOUSE PAD YARDIM

Katılım
3 Ağustos 2023
Mesajlar
61
Reaksiyon skoru
8
Alttaki 3 mouse pad arasında kaldım bütçem 1k ya yakın 2. olanı almayı düşünürken yorumlarında biraz pürüzlü yüzeyi olduğunu ve 3. sünün 2. den daha iyi olduğunu söylediler araştırmaya devam ederken 1. si için ise marka diğerlerine nazaran daha yüksek hızlı bir mouse pad olarak gösteriyor bu 3 ü arasında hangisi seçilebilir ve neden yada bu 3 ü dışında önerdiğiniz mouse pad önerisi varmıdır 3. mouse pad diğerleri arasında en mantıklı gelen benim için.

1-https://wbeww.amazon.com.tr/dp/B0CMS2VX4F?ref=emc_s_m_5_i_atc&th=1
2-https://www.amazon.com.tr/dp/B09SYCNZMJ?ref=emc_s_m_5_i_atc&th=1
3-www.amazon.com.tr/dp/B0BWX2MPCJ
 
Alttaki 3 mouse pad arasında kaldım bütçem 1k ya yakın 2. olanı almayı düşünürken yorumlarında biraz pürüzlü yüzeyi olduğunu ve 3. sünün 2. den daha iyi olduğunu söylediler araştırmaya devam ederken 1. si için ise marka diğerlerine nazaran daha yüksek hızlı bir mouse pad olarak gösteriyor bu 3 ü arasında hangisi seçilebilir ve neden yada bu 3 ü dışında önerdiğiniz mouse pad önerisi varmıdır 3. mouse pad diğerleri arasında en mantıklı gelen benim için.

1-https://wbeww.amazon.com.tr/dp/B0CMS2VX4F?ref=emc_s_m_5_i_atc&th=1
2-https://www.amazon.com.tr/dp/B09SYCNZMJ?ref=emc_s_m_5_i_atc&th=1
3-www.amazon.com.tr/dp/B0BWX2MPCJ
2 numaralı olanı kullanıyorum control mousepad diye satılıyor ama %60 speed %40 control gibi zamanla aşınınca 50-50 oluyor öneririm. Diğeri speed büyük ihtimalle aşırı hızlı gelir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3. hakkında bir bilgim yok.
 
2 numaralı olanı kullanıyorum control mousepad diye satılıyor ama %60 speed %40 control gibi zamanla aşınınca 50-50 oluyor öneririm. Diğeri speed büyük ihtimalle aşırı hızlı gelir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3. hakkında bir bilgim yok.
1. speed olana gerek yok bence 2. olanı almayı düşünüyordum fakat pürüzlü diye yorumlar olduğu için 3. yü öneriyorlar pürüz olayı ne durumlarda peki senin mouse padinde
 
1. speed olana gerek yok bence 2. olanı almayı düşünüyordum fakat pürüzlü diye yorumlar olduğu için 3. yü öneriyorlar pürüz olayı ne durumlarda peki senin mouse padinde
hocam pürüz olayı ilk aldığımda garibime gitmişti çopk minik havlumsu bir yapısı var ama çok ufak bu mu kayacak ya dedim ama efsane kayıyor ve control oranı tam benim elime göre oldu. İlk aldığımda çok hızloı geldi sens düşürdüm hatta
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,869
Mesajlar
11,082,044
Üyeler
198,208
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top