merhaba arkadaşlar kasa

Synixx

80+
Katılım
9 Şubat 2023
Mesajlar
222
Reaksiyon skoru
43
merhaba arkadaşlar bazi oyunlarda psu çok ısınıyor ve gürültülü çalışıyor 2 fan daha takıp psu rahatlatıcı yapabilir miyim

Aquarius 650 w 80+ kullanıyorum kasa bu​

 
Son düzenleme:
merhaba arkadaşlar bazi oyunlarda psu çok ısınıyor ve gürültülü çalışıyor 2 fan daha takıp psu rahatlatıcı yapabilir miyim

Aquarius 650 w 80+ kullanıyorum kasa bu​

ben gecen mutfaktayken bır anda kasadan bır ses geldı sankı kesıcıye gırmıs gıbı baktım psu dan gelıor kapadım sıstemı psu baya kaymıs bosta duruyo vıdaları ıyıce sıktım en kotu fanı yagla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ama fan takarsan daha çok enerji çekmesi gerekeceği için daha cok ısınıcak
hocam ne alaka fanların degerlerı cok az oluyor
 
ben gecen mutfaktayken bır anda kasadan bır ses geldı sankı kesıcıye gırmıs gıbı baktım psu dan gelıor kapadım sıstemı psu baya kaymıs bosta duruyo vıdaları ıyıce sıktım en kotu fanı yagla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam ne alaka fanların degerlerı cok az oluyor
saolasın bir bakayım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,919
Mesajlar
11,082,490
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top