apexArkadaslar sizce hangisi ve neden?
Hyper Space
Cod Warzone oynamadım. Diger oyunlardan ise Fortnite çünkü ilk oynadığım oyunlardan biridir. Ayrı bir sevgim var.
Baya alakası var. Sadece aynı tür değil direk aynı oyunlar. Yaşın yüksekse her oyunun iyi olduğunun farkına varacaksın. Hyper Scape dediğin oyun daha Betada. Saçma sapan anket yarışına girdiniz bence.Ne alaka aynı türdeki oyunları karsılastırıyoruz.
Ben iyilikten degil de sevme anlamında demistim ama sizde haklısınız.Baya alakası var. Sadece aynı tür değil direk aynı oyunlar. Yaşın yüksekse her oyunun iyi olduğunun farkına varacaksın. Hyper Scape dediğin oyun daha Betada. Saçma sapan anket yarışına girdiniz bence.
Evet ben de the cycle oyununu çok seviyorumBence fortnite. Ayrıca bu listede olmayan çok sevdiğim battle royale benzeri mi desem bilemediğim bi oyun var. The Cycle