Suwariba
80+ Silver
- Katılım
- 30 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 2,401
- Reaksiyon skoru
- 1,298
Ben

Bende daha yeni başlamama rağmen çok sevdim. Diğer oyunlar gibi olmaması özellikle iyi. Ama malesef pc im ankarada olduğu için oynayamıyorumEvet ben de the cycle oyununu çok seviyorum![]()