Arkadaşlar benim pc monitör açılmıyor kasa çalışıyor no display port diyo takılı kabloları söküyorun pc güç kaynağını kapatıyom açıyom çalıştırıyorum bida güç kaynağından kapatıyom sonra bida açınca açılıyor monitör ne yapmam lazım tekte açılması için yada neden oluyor sıfır bilgisayar mesala 2 kere güç kaynağını kapattım bikere dful fişten çektim 2 kere kablorını söküp taktım farklı girişlere