Çince Öğrenmeye Başladım

Udemy'den kurs aldım içinde A-Z tüm Mandarin Çincesini barındırıyor bu sürecimde bana vereceğiniz her türlü tavsiyeye açığım bir günde bile çok kelime ezberledim cümle kurmayı öğrendim. Şimdiden yardımcı olacak/olmayacak herkese teşekkürler.
Yol yakınken geri dönün japonca başlayın 👌 ezberin iyiyse ingizlice arapça japonca ya da ingizlice İspanyolca Japonca öğrenin Türkiye de ortalama 4 bin Euro civarın da maaş veren yabancı iletişim firmaları ile çalışma imkanın olur şuan çince aşırı aranan bir dil değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ezber işi değil bence gidip 3 ay Çin'de yaşasan ve sosyalleşsen B1 olursun önemli olan o dili öğrenmek ezberlemek değil.
B1 de alfabeyi de okuman gerekli 🙃
 
Yol yakınken geri dönün japonca başlayın 👌 ezberin iyiyse ingizlice arapça japonca ya da ingizlice İspanyolca Japonca öğrenin Türkiye de ortalama 4 bin Euro civarın da maaş veren yabancı iletişim firmaları ile çalışma imkanın olur şuan çince aşırı aranan bir dil değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


B1 de alfabeyi de okuman gerekli 🙃
Hocam nasıl aranan bir degil dunya ticaret hacminin yuzde otuzunu Çinliler tek basına yonetiyor ayrica Cince Turkce arası yapabilecek adam sayisi yok denecek kadar az.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,849
Mesajlar
11,071,152
Üyeler
197,994
Son üye
Ze0d
Geri
Top