Çince Öğrenmeye Başladım

Udemy'den kurs aldım içinde A-Z tüm Mandarin Çincesini barındırıyor bu sürecimde bana vereceğiniz her türlü tavsiyeye açığım bir günde bile çok kelime ezberledim cümle kurmayı öğrendim. Şimdiden yardımcı olacak/olmayacak herkese teşekkürler.
Yol yakınken geri dönün japonca başlayın 👌 ezberin iyiyse ingizlice arapça japonca ya da ingizlice İspanyolca Japonca öğrenin Türkiye de ortalama 4 bin Euro civarın da maaş veren yabancı iletişim firmaları ile çalışma imkanın olur şuan çince aşırı aranan bir dil değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ezber işi değil bence gidip 3 ay Çin'de yaşasan ve sosyalleşsen B1 olursun önemli olan o dili öğrenmek ezberlemek değil.
B1 de alfabeyi de okuman gerekli 🙃
 
Yol yakınken geri dönün japonca başlayın 👌 ezberin iyiyse ingizlice arapça japonca ya da ingizlice İspanyolca Japonca öğrenin Türkiye de ortalama 4 bin Euro civarın da maaş veren yabancı iletişim firmaları ile çalışma imkanın olur şuan çince aşırı aranan bir dil değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


B1 de alfabeyi de okuman gerekli 🙃
Hocam nasıl aranan bir degil dunya ticaret hacminin yuzde otuzunu Çinliler tek basına yonetiyor ayrica Cince Turkce arası yapabilecek adam sayisi yok denecek kadar az.
 
Geri
Top