Ubisoft hesabım çalındı

Katılım
24 Kasım 2024
Mesajlar
6
Reaksiyon skoru
0
16 Kasımdan beri ubisoft support ile iletişim halindeyim ve istedikleri kanıtları sağladım. Sonrasında beni hesap sahibi olarak doğruladıklarını, kullanmak istediğim maili sordular. Önce yanlışlıkla yanlış e maili versem de sonrasında düzelttim. Neredeyse 8 gün oldu ve hala çıt yok. Harekete geçmeli miyim yoksa beklemeli mi ? İçimde bir huzursuzluk var. Garip kısım ise ubisoft hesabıma baktığımda isminin hala değişmediğini görüyorum.
 
16 Kasımdan beri ubisoft support ile iletişim halindeyim ve istedikleri kanıtları sağladım. Sonrasında beni hesap sahibi olarak doğruladıklarını, kullanmak istediğim maili sordular. Önce yanlışlıkla yanlış e maili versem de sonrasında düzelttim. Neredeyse 8 gün oldu ve hala çıt yok. Harekete geçmeli miyim yoksa beklemeli mi ? İçimde bir huzursuzluk var. Garip kısım ise ubisoft hesabıma baktığımda isminin hala değişmediğini görüyorum.
Tekrar iletişime geçin hocam.
 
yazdım hocam. İnşallah cevap gelir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Steam supporta yazsam yardım ederler mi ?
 
bazı forumlarda steam desteğin de bu konu hakkında cevap yazdığını görmüştüm de.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

R6s hesabım da olduğu için aynı zamanda
 
16 Kasımdan beri ubisoft support ile iletişim halindeyim ve istedikleri kanıtları sağladım. Sonrasında beni hesap sahibi olarak doğruladıklarını, kullanmak istediğim maili sordular. Önce yanlışlıkla yanlış e maili versem de sonrasında düzelttim. Neredeyse 8 gün oldu ve hala çıt yok. Harekete geçmeli miyim yoksa beklemeli mi ? İçimde bir huzursuzluk var. Garip kısım ise ubisoft hesabıma baktığımda isminin hala değişmediğini görüyorum.
Nasıl çaldılar hocam haberin varmı, bizde dikkatli olalım.
 
hocam sizde sıkıntı olmaz merak etmeyin gmail adresim hacklenmişti de
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ne kadar sürede cevap vermeleri gerekiyor tam olarak ?
 
arkadaşlar yeni ticket açtım. tekrar doğrulandım. Yeni açtığım e mailimi verdim ve bana böyle bir mail geldi ne olduğunu anlayamadım.
Merhaba,



Hesap kurtarma vakanız hakkında bize yanıt vermek için zaman ayırdığınız ve yeni e-posta için teşekkür ederiz.



Durumunuzu tekrar incelediğimizi ve bu hesapta değişiklik yapmak için bir talep aldığımızı lütfen unutmayın. Ubisoft hesap güvenliğini çok ciddiye almaktadır. Devam etmek ve güvenlik nedenleriyle, söz konusu hesabın sahipliğini doğrulamamız gerekiyor.

Dikkatli bir incelemeden sonra, bu hesabın sahipliğini doğrulamamıza izin verecek hiçbir bilgi yoktur.

Bu e-posta adresine erişemiyorsanız, bu hesapta herhangi bir değişiklik yapmamız mümkün olmayacaktır.



Başka sorularınız varsa, bize sormaktan çekinmeyin.
 
arkadaşlar yeni ticket açtım. tekrar doğrulandım. Yeni açtığım e mailimi verdim ve bana böyle bir mail geldi ne olduğunu anlayamadım.
Merhaba,



Hesap kurtarma vakanız hakkında bize yanıt vermek için zaman ayırdığınız ve yeni e-posta için teşekkür ederiz.



Durumunuzu tekrar incelediğimizi ve bu hesapta değişiklik yapmak için bir talep aldığımızı lütfen unutmayın. Ubisoft hesap güvenliğini çok ciddiye almaktadır. Devam etmek ve güvenlik nedenleriyle, söz konusu hesabın sahipliğini doğrulamamız gerekiyor.

Dikkatli bir incelemeden sonra, bu hesabın sahipliğini doğrulamamıza izin verecek hiçbir bilgi yoktur.

Bu e-posta adresine erişemiyorsanız, bu hesapta herhangi bir değişiklik yapmamız mümkün olmayacaktır.



Başka sorularınız varsa, bize sormaktan çekinmeyin.

Konu eski ama hesabı geri alabildiniz mi?
 
Ubisoft hesabım çalındı ve e-mail, şifre vs değiştirildi. Bütün kanıtları, faturaları, oyun içi sahip olduğum şeyleri ekran görüntüleriyle beraber ubisofta iletmeme rağmen '' siz olduğunuzu kanıtlayamadık'' diye ''bot'' mesaj atıyorlar sürekli. Ne yapmalıyım? Hesabımda Ac serileri, nfs, the crew, far cry serisi gibi bir çok oyun vardı. EA hesabımda böyle çalındı ve 2 dakikada geri alabildim. Ubisoft inatla vermiyor hesabı, oyun içi satın alımlarıma kadar bütün faturaları, alışveriş yaptığım kredi kartının son 4 hanesini, aklınıza gelebilecek her türlü şeyi onlarla paylaştım ama halen '' SİZ OLDUĞUNUZU KANITLAYAMADIK''. Yardım edebilirseniz sevinirim.
 
aynı sorun bende de var. Çalan kişi mail şifre her şeyi değiştirmiş. müşteri hizmetlerine kanıtlayamıyorum. bir çözüm bulabildiniz mi ?
 
Geri
Top