Yardım Garantiye gönderdiğim kulaklığımı tamir etmiyorlar benden ücret istiyorlar.

Azexxes

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,942
En İyi Cevap
2
Reaksiyon skoru
2,938
30 Kasım'da Corsair void elite kulaklığımı garantiye yolladım. Asıl sebebi mikrofona dokunduğum an ses kesiliyor bana ve karşıya aşırı yüksek sesle cızırtı veriyordu. Yaklaşık 6 aydır var bu sorun. Neyse geçen ay kulaklığın kablosunda deforme oldu fakat kulaklık çalışmaya devam ediyor bir sorun yoktu sadece dışı soyuldu kablonun resimleri eklerim zaten. Ben de dedim ki garantiye göndereyim hem kabloya baksınlar hem de mikrofonu tamir etsinler bir de peflerinde ufak açılmalar vardı belki onu da değiştirirler.

Kulaklığı incehesaptan satın almıştım garantiyi Boğaziçi bilgisayar diye bir firma yapıyormuş onlara ulaştım sorunumu anlattım, dediler siz ürünü gönderin bütün evraklarıyla ve kulaklık kutunun arkasındaki barkodu istediler. Hepsini yaptım yolladım kargoyu adamlara. Dün beni aradılar dediler ki kulaklığınızdaki deformasyon garanti kapsamına girmemektedir 60$ + kdv ücretiyle tamir yapabiliriz. Direk şunu söyledim bu söylediğiniz ücret zaten kulaklığın fiyatından fazlaya geliyor ben zamanında 1300 tl civarına almıştım asıl tamir edilmesini istediğim kısım mikrofonu zaten o da mı garanti kapsamı dışında diyorum. Bana siz firmaya mail atın isteğinizi belirtin ona göre hareket edelim dediler.

Görüşmeden sonra mail attım firmaya aynen şu şekilde bana kopyala yapıştır ceva yazıp duruyorlar. Arıyorum açmıyorlar telefonu. Şimdi bu mikrofon nasıl garanti kapsamı dışında kalabilir bana birisi açıklayabilir mi?

Ben bu firmayı mahkemeye verebilir miyim. Millet corsairden bedavaya pedlerin değişimini yaptırıyor ben garantiye gönderiyorum ürünü bana tamir edilmesini istediğim kısım dışında başka sorun olduğu için ücret istiyorlar. Kalsın diyorum cevap yok nasıl bir yol izleyebilirim yardımcı olur musunuz rica etsem?
 

Ekler

  • Screenshot_2024-12-11-13-32-30-615_com.google.android.gm-edit.jpg
    Screenshot_2024-12-11-13-32-30-615_com.google.android.gm-edit.jpg
    491.2 KB · Hit: 69
  • IMG-20241127-WA0007.jpeg
    IMG-20241127-WA0007.jpeg
    2.2 MB · Hit: 70
  • IMG-20241127-WA0009.jpeg
    IMG-20241127-WA0009.jpeg
    2.4 MB · Hit: 70
30 Kasım'da Corsair void elite kulaklığımı garantiye yolladım. Asıl sebebi mikrofona dokunduğum an ses kesiliyor bana ve karşıya aşırı yüksek sesle cızırtı veriyordu. Yaklaşık 6 aydır var bu sorun. Neyse geçen ay kulaklığın kablosunda deforme oldu fakat kulaklık çalışmaya devam ediyor bir sorun yoktu sadece dışı soyuldu kablonun resimleri eklerim zaten. Ben de dedim ki garantiye göndereyim hem kabloya baksınlar hem de mikrofonu tamir etsinler bir de peflerinde ufak açılmalar vardı belki onu da değiştirirler.

Kulaklığı incehesaptan satın almıştım garantiyi Boğaziçi bilgisayar diye bir firma yapıyormuş onlara ulaştım sorunumu anlattım, dediler siz ürünü gönderin bütün evraklarıyla ve kulaklık kutunun arkasındaki barkodu istediler. Hepsini yaptım yolladım kargoyu adamlara. Dün beni aradılar dediler ki kulaklığınızdaki deformasyon garanti kapsamına girmemektedir 60$ + kdv ücretiyle tamir yapabiliriz. Direk şunu söyledim bu söylediğiniz ücret zaten kulaklığın fiyatından fazlaya geliyor ben zamanında 1300 tl civarına almıştım asıl tamir edilmesini istediğim kısım mikrofonu zaten o da mı garanti kapsamı dışında diyorum. Bana siz firmaya mail atın isteğinizi belirtin ona göre hareket edelim dediler.

Görüşmeden sonra mail attım firmaya aynen şu şekilde bana kopyala yapıştır ceva yazıp duruyorlar. Arıyorum açmıyorlar telefonu. Şimdi bu mikrofon nasıl garanti kapsamı dışında kalabilir bana birisi açıklayabilir mi?

Ben bu firmayı mahkemeye verebilir miyim. Millet corsairden bedavaya pedlerin değişimini yaptırıyor ben garantiye gönderiyorum ürünü bana tamir edilmesini istediğim kısım dışında başka sorun olduğu için ücret istiyorlar. Kalsın diyorum cevap yok nasıl bir yol izleyebilirim yardımcı olur musunuz rica etsem?
THH başvurabilirsiniz hocam
 
THH başvurabilirsiniz hocam
Ben de öyle düşünüyorum ama firma aşırı geç dönüş yaptığı için bekliyorum bir cevap yazmalarını. Arıyorum acsalar telefonu derdimi direk öyle anlatırdım
 
Boğaziçiyle alakalı geçen hafta bende mail attım aynı gün içerisinde cevapladılar.Hs80 kulaklığımda basslarında problem vardı ek olarak kafa bandı kronik olarak çatlamıştı fakat bunu belirtmedim direkt bassları belirttim.Birkaç gün sonra bana 0 ürünle değiştirilmiş şekilde geldi.Telefon numarası kısmına gelirsek teknik servisi mi arıyorsunuz yoksa normal numarayı mı?
 
Thh firmayı haklı bulacağından eminim artık tüketici taraflı bakılmıyor olaya ilk kurulduğu zamanlar tüketici taraflı tutkunlarını çok gördüm ama olay şuan başvuruları azaltıp çay kahve yapmak
 
Boğaziçiyle alakalı geçen hafta bende mail attım aynı gün içerisinde cevapladılar.Hs80 kulaklığımda basslarında problem vardı ek olarak kafa bandı kronik olarak çatlamıştı fakat bunu belirtmedim direkt bassları belirttim.Birkaç gün sonra bana 0 ürünle değiştirilmiş şekilde geldi.Telefon numarası kısmına gelirsek teknik servisi mi arıyorsunuz yoksa normal numarayı mı?
Aradigimda ekranda bogazici bilgisayar yaziyor
 
Konudan bağımsız başka bir modem telefonumda kapanıp açılma problemi vardı ama kasada eğiklik olduğundan bana önce kasadaki eğikliği yapmamız gerekiyor bu şekilde ilerleyemeyiz demişlerdi bende tamam diyip yaptırdım yapıldıktan sonra firmaya mail attım paramı iade aldım aslında tatlı dil biraz çözer
 
Konudan bağımsız başka bir modem telefonumda kapanıp açılma problemi vardı ama kasada eğiklik olduğundan bana önce kasadaki eğikliği yapmamız gerekiyor bu şekilde ilerleyemeyiz demişlerdi bende tamam diyip yaptırdım yapıldıktan sonra firmaya mail attım paramı iade aldım aslında tatlı dil biraz çözer
Simdi sizin dediğiniz olay biraz kumara giriyor. Ben yapın desem adamlara sonra ücret ödemesem ne olacak adamlar bu sefer beni dava edecek ? Ayrıca incehesaba mi mail atacağım garanti firmasina mi detayli yazarsaniz makbule geçer
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Adamlar şimdi geri dönüş yaptı bana önce kabloyu tamir etmemiz gerekiyor diyor mikrofonu tamir etmek için. Sanırsın direk çalışmıyor mikrofon ben mikrofonu oynatinca kabloyla nasil bir alakasi olabilir ki cızırtı sesinin
 
Simdi sizin dediğiniz olay biraz kumara giriyor. Ben yapın desem adamlara sonra ücret ödemesem ne olacak adamlar bu sefer beni dava edecek ? Ayrıca incehesaba mi mail atacağım garanti firmasina mi detayli yazarsaniz makbule geçer
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Adamlar şimdi geri dönüş yaptı bana önce kabloyu tamir etmemiz gerekiyor diyor mikrofonu tamir etmek için. Sanırsın direk çalışmıyor mikrofon ben mikrofonu oynatinca kabloyla nasil bir alakasi olabilir ki cızırtı sesinin
Cihazım samsung idi samsunga mail attım aldığım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Simdi sizin dediğiniz olay biraz kumara giriyor. Ben yapın desem adamlara sonra ücret ödemesem ne olacak adamlar bu sefer beni dava edecek ? Ayrıca incehesaba mi mail atacağım garanti firmasina mi detayli yazarsaniz makbule geçer
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Adamlar şimdi geri dönüş yaptı bana önce kabloyu tamir etmemiz gerekiyor diyor mikrofonu tamir etmek için. Sanırsın direk çalışmıyor mikrofon ben mikrofonu oynatinca kabloyla nasil bir alakasi olabilir ki cızırtı sesinin
Banada aynısını yaptılar demek ki cihaz değişmeksizin garanti firmaları aynı çalışıyor ilk önce hasarlı yeri yapıyolar demekki
 
Az önce incehesap müşteri hizmetlerine ulaştım sorunu anlattım bana kendilerinin mail adresine aynen anlattıklarımı yazmamı ücret konusunda yardımcı olabileceklerini söyledikler umarım yardımcı olurlar. Şimdi mail gönderdim cevap bekliyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İncehesap da yardımcı olmadı teknik servis ne derse o diyor ben anlamadım bu işi. Herşeyi garanti kapsamı dışına alıp garantili ürün satıyorlar. 2. El alsam ürünü ayni mantik zaten dalga geçiyorlar resmen.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,169,756
Mesajlar
10,543,423
Üyeler
185,795
Son üye
monesta0000
Geri
Top