Silinsin

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
A101,Bim ve Şok. Bu marketlerin hepsi hükümete yakınlığıyla bilinen şirketler. Yani sebebi açıkça ortada neden gitmeyeceğimizin. (Başlıkta da yazdığım gibi) Ne olursa olsun bunlara bir kuruş bile kazandırmayalım tek diyeceğim bu.
Yani A101,Bim,Şok boykot!
hocam hadı watsons espressolab cart curt tamamda bunların zerre imkanı yok yanı carfour mıgros felan pahalı en baba protestocu bıle bunlardan alısverıs yapar emınım
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,923
Mesajlar
11,082,546
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top