Silinsin

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
A101,Bim ve Şok. Bu marketlerin hepsi hükümete yakınlığıyla bilinen şirketler. Yani sebebi açıkça ortada neden gitmeyeceğimizin. (Başlıkta da yazdığım gibi) Ne olursa olsun bunlara bir kuruş bile kazandırmayalım tek diyeceğim bu.
Yani A101,Bim,Şok boykot!
hocam hadı watsons espressolab cart curt tamamda bunların zerre imkanı yok yanı carfour mıgros felan pahalı en baba protestocu bıle bunlardan alısverıs yapar emınım
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,919
Mesajlar
11,082,484
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top