KlausM
80+ Silver
- Katılım
- 6 Mart 2021
- Mesajlar
- 2,498
1.0 araba ya istiyorsan 10 tane turbo koy yine zorlanır araçTurbo?
Mesaj otomatik birleştirildi:
1.0 araba ya istiyorsan 10 tane turbo koy yine zorlanır araçTurbo?
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hocam 1.0 turbo gayet ideal. LPG takınca zaten araç sabah bir süre yine benzinde gidecek sonra lpgye geçecek yokuşlarda vs yine çekiş sorunu yaşanacak. 1.0 turbo sakin kullanımda daha az yakar hem de MTV de daha az ödersiniz avantajlı olursunuzCevap veren herkese gerçekten teşekkürler..
Dediğim gibi hızla işim yok, seri olsun, sağı solu tokatlasın benlik şeyler değil.. Şehir dışında bile 120-130'u geçmeyen adamım..
Bana uygun olan 1.0 turbo o zaman..
Aklıma takılan şey sabah kızı okula bırak, iş yerine git, akşam yine kızı al, antrenmana götür vs.tam sabah trafiği ve akşam trafiğinde yolda oluyorum, dur kalk çok oluyo haliyle.. Ve günlük 20-25 km yol yapıyorum.. Böyle olunca da 1.0'ın faydası ortadan kalkar mı?
1.4 mpi motorlu 2022 i20 aracım vardı hızını aldığı zaman gidiyordu fakat ani hızlanmalarda berbat ve acayip yakıyor piyasada en cok 1.4 tutuluyor millet 1.0 a kötü bakıyor ama yırtar asfalttı.Aslında soru başlıkta açık..
1.0 turbo 1.4'e göre daha az yakıyo, daha seri, yokuşta baymıyo vs.
1.4'ün tek avantajı lpg'ye uyumlu olması..
1.0 yakıtta üzmez diyorlar tamam da benzin ve lpg farkı da ortada..
Performans beklentim yok, yokuşta 2.3.viteste 50-60km'yle çıkmak da benim için sorun değil..
1.0 turbonun 1.4'e lpg takılmış halinden çok büyük bi farkı var mı?
Kia Stonic ve Skoda Fabia bakıyorum iki bayi de bizim arabalara lpg takılmaz, ki gerek de yok az yakar diyo.. Şimdiden teşekkürler..
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yazmayı unutmuşum 2024 model sıfır alacağım..
atmosferik motorlar yüksek devirde daha iyi çekiş verir. turbolu motorlar alt devirde daha seridir ancak yüksek devirlere gelince nefesi kesiliyo. Ayrıca 1.4 arabaların az yakması tamamen şehir efsanesi. Özellikle uzun yolda güçsüz arabaları devirli sürmek zorunda kalıyoruz o da direk yakıta biniyo. Bende eskiden 1.6 70hp dacia logan sw vardı 110 la gidebilmek için 3700 3800 devir çevirmesi gerekiyodu arabanın. Hayvan gibi gaz yakıyodu. 2.0 audi 1.6 daciadan daha az yakıyodu uzun yolda1.4 mpi motorlu 2022 i20 aracım vardı hızını aldığı zaman gidiyordu fakat ani hızlanmalarda berbat ve acayip yakıyor piyasada en cok 1.4 tutuluyor millet 1.0 a kötü bakıyor ama yırtar asfalttı.
Bu arada 1.0 daha çok yakıyor 1.2 motor 408 pejo gibi bayır yukarı giderken motor gücü yetmiyor ya da Trabzon'a gidersen turboyu da eline verirsin tecrübeyle tatilde başıma geldi kiralık arabada onun dışında LPG olayı eski arabalarda güzel bir olay ama 0 araçta nasıl bir performans verir ya da arabaya zararı olur mu bilgim yokAslında soru başlıkta açık..
1.0 turbo 1.4'e göre daha az yakıyo, daha seri, yokuşta baymıyo vs.
1.4'ün tek avantajı lpg'ye uyumlu olması..
1.0 yakıtta üzmez diyorlar tamam da benzin ve lpg farkı da ortada..
Performans beklentim yok, yokuşta 2.3.viteste 50-60km'yle çıkmak da benim için sorun değil..
1.0 turbonun 1.4'e lpg takılmış halinden çok büyük bi farkı var mı?
Kia Stonic ve Skoda Fabia bakıyorum iki bayi de bizim arabalara lpg takılmaz, ki gerek de yok az yakar diyo.. Şimdiden teşekkürler..
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yazmayı unutmuşum 2024 model sıfır alacağım..