TechMarslan
80+
		- Katılım
 - 25 Mart 2023
 
- Mesajlar
 - 452
 
- Reaksiyon skoru
 - 244
 
azimi kolay kolay bozmam ama tamamen mal olduklarindan.Mevcut müşteriyi tutmak neden amaç değil? 3 operatör de geçiş kampanyalarından yeni müşteriler çekiyorlar ama diğer yandan da gidiyor. Mevcut müşteriye 500e sattığını gelene 130a veriyorlar. Bir sene sonra 600 isteyince adam tekrar hat değişiyor bu mantığı ben çözemedim niye müşteriyi sallamıyorlar, kazanç ne
birkac senedir hem eski musteri kaybini hem de fiyatlandirmayi asla dogru yapamiyorlar.
taahhutsuz kullandigim hattim var, taahhutlu verdikleri fiyat daha pahali hemde daha dusuk bir paket. gormuyolar sikayetleri dinlemiyolar veya m.temsilcisinin bile azinin acik kaldigi sorunlari degerlendirmiyolar.
ben kagit isindeyim benzer durumlar buyuk firmalarda belirli donemlerde yasanabiliyor, sonu buyuk bir toplu ekip degisikligi oluyor ve hersey rayina oturuyor.
bakin goreceksiniz bu sene sonuna kalmaz operatorlerde bircok gelisme gorucez, bu fiyatlandirma sstemi vs bi baslangic