Muazed
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 814
Dahası
Selam dostlar;
Sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben şuan İstanbul'da yaşıyorum. Ailem de Burdur'da. 30.09.2020 tarihinde Burdur'daki evimiz için Türk Telekom'a altyapı başvurusunda bulundum. Benim asıl niyetim TT'nin sadece evime altyapı getirmesi, internetimi de başka bir servis sağlayıcısından almamdı. Fakat bana, TT'nin müşteri hizmetlerinden; alt yapı başvurusunu, sadece bize bir abonelik başvurusu oluşturmanız takdirde açabiliyoruz bilgisi verildi. Bende evime alt yapı geldikten sonra aboneliğimi iptal edip başka bir ISS'den internet alabilecek miyim diye sorduğumda evet cevabını aldım. Ben de mecburen 24/4 hızlarında bir paket seçip onayladım. Neyse aradan aylar geçti sürekli telefonuma 7-10 günde bir, altyapı başvurunuzun üzerinde çalışıyoruz. Bir gelişme olduğunda sizi haberdar edeceğiz tarzında mesajlar geliyordu. Aradan 4-5 ay geçtikten sonra bir gelişme olmayınca ben de babama durumu anlattım ve onun Burdur Türk Telekom Müdürlüğüne giderek süreci hızlandırabileceğini söyledim. Babam teknoloji ile arası olmayan bir adam olduğu için 05.01 2021 tarihinde evimizin bulunduğu ilçedeki bir TT şubesine giderek altyapı başvurusu yapmak istediğini söylemiş. Babama da orada 16 Mbit'lik bir paket aboneliği oluşturmuşlar. (Fakat ben bunu evime altyapı geldikten sonra öğreniyorum.) Neyse aradan bir kaç ay daha geçti. Sonradan aklıma BTK'ya şikayet oluşturmak geldi. Şikayetimi 09.08.2021 tarihinde Türk Telekom firmasına Sabit Telefon İşlemleri --> Abonelik İşlemleri kategorisinde açtım ve durumu anlattım. 13.08.2021 tarihinde TT'den ekipler gelerek evimizin önüne internet direğini diktiler. Artık altyapımız olmuştu. Hemen herhangi bir ISS'nin sitesinden altyapı sorgulama yaptığımda 54'e kadar download, 8'e kadar da upload alabileceğim bir VDSL altyapısının olduğunu öğrendim. Ardından 30.09.2020 tarihinde mecburen oluşturduğum paket başvurumu iptal etmek için TT müşteri hizmetlerini aradım. Meğersem babamın benden sonra başvurduğu paket onaylanıp, direği diktikten sonra onun kurulumunu yapıcaklarmış. Ben de müşteri hizmetlerine durumu izah ettim ve ikimizin de adına olan TT aboneliklerini iptal ettim. Şuanda TT ile ilgili herhangi bir aboneliğimiz yok. Ardından Netspeed'e başvuru yaptım. Altyapı kontrolünü sağladılar ve onlar da benim baktığım değerleri söyleyip bana 35'e 6 ya da 75'e 8 olan paketlerini önerdiler. Ben de 35'e 6 hızları olan VDSL paketini seçip onayladım. Ertesi sabahı, farklı firmalardan gelen kurulum ekiplerinin kurulum yapabilmeleri için Türk Telekom'dan ekipler gelerek iki ucu açık kablo ayarlayıp gittiler. Şuanda da altyapı sorgulama kısmından sorguladığımda da ADSL bağlantısı olduğunu ve 14 download, 1 upload'a kadar hız alabileceğim yazıyor. Neden böyle oldu anlam veremedim. Bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim.
Sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben şuan İstanbul'da yaşıyorum. Ailem de Burdur'da. 30.09.2020 tarihinde Burdur'daki evimiz için Türk Telekom'a altyapı başvurusunda bulundum. Benim asıl niyetim TT'nin sadece evime altyapı getirmesi, internetimi de başka bir servis sağlayıcısından almamdı. Fakat bana, TT'nin müşteri hizmetlerinden; alt yapı başvurusunu, sadece bize bir abonelik başvurusu oluşturmanız takdirde açabiliyoruz bilgisi verildi. Bende evime alt yapı geldikten sonra aboneliğimi iptal edip başka bir ISS'den internet alabilecek miyim diye sorduğumda evet cevabını aldım. Ben de mecburen 24/4 hızlarında bir paket seçip onayladım. Neyse aradan aylar geçti sürekli telefonuma 7-10 günde bir, altyapı başvurunuzun üzerinde çalışıyoruz. Bir gelişme olduğunda sizi haberdar edeceğiz tarzında mesajlar geliyordu. Aradan 4-5 ay geçtikten sonra bir gelişme olmayınca ben de babama durumu anlattım ve onun Burdur Türk Telekom Müdürlüğüne giderek süreci hızlandırabileceğini söyledim. Babam teknoloji ile arası olmayan bir adam olduğu için 05.01 2021 tarihinde evimizin bulunduğu ilçedeki bir TT şubesine giderek altyapı başvurusu yapmak istediğini söylemiş. Babama da orada 16 Mbit'lik bir paket aboneliği oluşturmuşlar. (Fakat ben bunu evime altyapı geldikten sonra öğreniyorum.) Neyse aradan bir kaç ay daha geçti. Sonradan aklıma BTK'ya şikayet oluşturmak geldi. Şikayetimi 09.08.2021 tarihinde Türk Telekom firmasına Sabit Telefon İşlemleri --> Abonelik İşlemleri kategorisinde açtım ve durumu anlattım. 13.08.2021 tarihinde TT'den ekipler gelerek evimizin önüne internet direğini diktiler. Artık altyapımız olmuştu. Hemen herhangi bir ISS'nin sitesinden altyapı sorgulama yaptığımda 54'e kadar download, 8'e kadar da upload alabileceğim bir VDSL altyapısının olduğunu öğrendim. Ardından 30.09.2020 tarihinde mecburen oluşturduğum paket başvurumu iptal etmek için TT müşteri hizmetlerini aradım. Meğersem babamın benden sonra başvurduğu paket onaylanıp, direği diktikten sonra onun kurulumunu yapıcaklarmış. Ben de müşteri hizmetlerine durumu izah ettim ve ikimizin de adına olan TT aboneliklerini iptal ettim. Şuanda TT ile ilgili herhangi bir aboneliğimiz yok. Ardından Netspeed'e başvuru yaptım. Altyapı kontrolünü sağladılar ve onlar da benim baktığım değerleri söyleyip bana 35'e 6 ya da 75'e 8 olan paketlerini önerdiler. Ben de 35'e 6 hızları olan VDSL paketini seçip onayladım. Ertesi sabahı, farklı firmalardan gelen kurulum ekiplerinin kurulum yapabilmeleri için Türk Telekom'dan ekipler gelerek iki ucu açık kablo ayarlayıp gittiler. Şuanda da altyapı sorgulama kısmından sorguladığımda da ADSL bağlantısı olduğunu ve 14 download, 1 upload'a kadar hız alabileceğim yazıyor. Neden böyle oldu anlam veremedim. Bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim.