arkadaşlar merhaba asus ekran kartımı çok ısındığı ve fanı yalpaladığı için garantiye göndermiştim. yaklaşık 25 gün sonra yani bu gün aradılar fanı değişmesi gerek ama elimizde yok biz size bir belge ile geri göndericez aldığınız yere iade veya değişim talep edebilirsiniz dediler. itopyadan almıştım kartı ve şu anda stokta yok tahminimce iade talep etsek faturadaki fiyatı iade edeceklerdir ancak o fiyatta şimdiye göre çok düşük. itopyanın performansını göz önünde bulundurduğumuzda değişim yapamayız illa iade diyebileceklerini düşünüyorum. ama değişimin de hakkım olduğunu düşünüyorum. nasıl bir yol izlemeliyim? teşekkürler!