Ahmet Arif
80+
- Katılım
- 25 Mart 2020
- Mesajlar
- 109
- Reaksiyon skoru
- 11
viewsonic xg2405 monitörünü aldım ama menüde 1ms ayarı pasif gözüküyor bunu açmanın yolu varmı ama bi ayar daha var yanıt verme zamanı diye orda standart gelişmiş ve ultra hızlı modlarıda var. pc yi daha almadım o yüzden laptopa bağladım 60hz olaraka alıyorum görüntüyü o yüzden olabilir mi?