2.ADSL Modemimi Router yaptım.

Windows 11

80+ Silver
Katılım
5 Ağustos 2020
Mesajlar
2,574
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
1,952
Fiber kullanıyorum. Odama modem uzaktı bende ikinci modem vardı elimde boşta lan kablosu çektim odama kabloyu lan 1 e bağladım lan 2 den bilgisayarıma internet verdim.
Router olarak kullandığım modemin DHCL ayarını kapayım 192.168.1.2 ip atadım. Şaun sorunsuz kullanıyorum yanlış yaptığım bir şey var mı?
@alpolojix / Leroxy
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,781
Mesajlar
11,070,568
Üyeler
197,982
Son üye
erdemonline
Geri
Top