2 Haftadır Binada İnternet Yok

Sagopa Kajmer

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
916
Reaksiyon skoru
273
Dostlar 2 hafta önce suyumuz az akıyor diye iskiyi çağırmıştık gelip evimiz önünü kazıp boruları değiştirdiler buraya kadar sorun yok. Ancak kazı yaparken yanlışlıkla internet kablolarını kopardılar,bu bir kere daha böyle olmuştu onu o gün düzeltmişlerdi ancak bu 2 haftadır düzeltilmedi. Başvurmadığımız yer kalmadı cimere kadar şikayet ettik Türk Telekomdaki herkesle konuştuk, Türknetle konuştuk ancak hala kimse gelmedi. 14 gündür bütün bina mağdur durumdayız. Yardımcı olabilecek varmı
 
Bir ülkede liyakat ve denetim olmayınca böyle oluyor. Benim oturduğum yerde inşaatlar var ve yollar parça parça kazık. Belediye inşaat firmalarından yol yapımı için ücretini almasına rağmen 1.5 senedir yollar kazık şekilde bekliyor (inşaatlar bitti). Kaç defa belediyeye yazdık cimerden yazdık, bırak yol yapımını br geri dönüş dahi olmadı. Bu ülkede zengin değilsen, adamın yoksa iş yaptıramıyorsun.
 
Bir ülkede liyakat ve denetim olmayınca böyle oluyor. Benim oturduğum yerde inşaatlar var ve yollar parça parça kazık. Belediye inşaat firmalarından yol yapımı için ücretini almasına rağmen 1.5 senedir yollar kazık şekilde bekliyor (inşaatlar bitti). Kaç defa belediyeye yazdık cimerden yazdık, bırak yol yapımını br geri dönüş dahi olmadı. Bu ülkede zengin değilsen, adamın yoksa iş yaptıramıyorsun.
Aynen öyle bende de oturduğum binada internet yok 100 metre ilerde kutu sadece kablo çekecekler heryere yazdım 2 yıla yaparız diyorlar :D
Önceden X'de turktelekom müdürü vardı ona şikayet ediyordum 2 gün içinde port olmasa bile gelip bağlıyorlardı ama adam işten çıkmış
 
x'den türk telekom ceo'suna mesaj at bir ara ciddi anlamda önem veriyorlardı müşteri hizmetleri anında dönüş yapıyordu.

Merak ettim,
bunun dışında binada ki herkes türknet mi (veya diğer ıss'ler) yoksa türk telekom müşterisi mi, şu açıdan soruyorum eğer dışarıdan binaya kadar gelen hat türk telekoma ait ise ve binada ki herkes türknet yada diğer ISS müşterisi ise, TT benim müşterilerim değil diyerek arıza çözüm sürecini geciktiriyor da olabilirler olur mu olur, burası türkiye

ben bir ara TT altyapısı üzerinden diğer ISS'lerden hizmet alan müşterilerin arıza çözümleri en sona bırakılıyor diye konular görmüştüm önceliği kendi müşterisine veriyor gibi şeyler yazıyorlardı
 
x'den türk telekom ceo'suna mesaj at bir ara ciddi anlamda önem veriyorlardı müşteri hizmetleri anında dönüş yapıyordu.

Merak ettim,
bunun dışında binada ki herkes türknet mi (veya diğer ıss'ler) yoksa türk telekom müşterisi mi, şu açıdan soruyorum eğer dışarıdan binaya kadar gelen hat türk telekoma ait ise ve binada ki herkes türknet yada diğer ISS müşterisi ise, TT benim müşterilerim değil diyerek arıza çözüm sürecini geciktiriyor da olabilirler olur mu olur, burası türkiye

ben bir ara TT altyapısı üzerinden diğer ISS'lerden hizmet alan müşterilerin arıza çözümleri en sona bırakılıyor diye konular görmüştüm önceliği kendi müşterisine veriyor gibi şeyler yazıyorlardı
Binada 3 daire var. 2 Türknet, 1 Türk Telekom var. Biz Türkneti arıyoruz bizim müdahale yetkimiz yok deyip Türk Telekoma yönlendiriyolar. Türk Telekomu arıyoruz onlarda sizin orası proje alanında yakında gelecekler diyolar. Artık sabrım taştı, gerçekten.
 
Binada 3 daire var. 2 Türknet, 1 Türk Telekom var. Biz Türkneti arıyoruz bizim müdahale yetkimiz yok deyip Türk Telekoma yönlendiriyolar. Türk Telekomu arıyoruz onlarda sizin orası proje alanında yakında gelecekler diyolar. Artık sabrım taştı, gerçekten.
Sizin durum farklı, bence onlar durumu yanlış anlıyor proje alanı değil mevzu sizin bir arızanız var aktifte zaten bir internet hattı var zaten çözülmesi gereken bir durum bu, yeni yatırım süreçlerinde bekletiyorlar onlara aşinayız zaten,

ben adım gibi eminim sizin lokasyon neresi hangi tt bölge müdürlüğü bakıyor bilmiyorum ama TT işi geciktiriyor bence emin olun 3 daire TT müşterisi olsa çoktan gelip müdahale etmişlerdi. Türk telekom müşterisi olan komşunuz direk TT bölge müdürlüğüne gidip şikayet etsin durumu güzelce anlatsın bence bunlar olayı yanlış anladı. böyle durumlarda malesef Türknet'te bir şey yapamıyor ki adamlar en son çare kendileri altyapı yatırımı yapmaya başladı. Türk telekom'un bina içinde ne kadar çok müşterisi varsa bu tip arızalara o kadar önem veriyor. ben buna inanıyorum şahsen
 
Sizin durum farklı bence onlar durumu yanlış anlıyor proje alanı değil mevzu sizin bir arızanız var aktifte zaten bir internet hattı var zaten çözülmesi gereken bir durum bu, yeni yatırım süreçlerinde bekletiyorlar onlara aşinayız zaten,

ben adım gibi eminim sizin lokasyon neresi hangi tt bölge müdürlüğü bakıyor bilmiyorum ama TT işi geciktiriyor bence emin olun 3 daire TT müşterisi olsa çoktan gelip müdahale etmişlerdi. Türk telekom müşterisi olan komşunuz direk TT bölge müdürlüğüne gidip şikayet etsin durumu güzelce anlatsın bence bunlar olayı yanlış anladı. böyle durumlarda malesef Türknet'te bir şey yapamıyor ki adamlar en son çare kendileri altyapı yatırımı yapmaya başladı.
Türk Telekom kullanan kişi amcam zaten 2 haftadır her gün arayıp söylüyo. Hatta internet paketimi iptal edin kullanmak istemiyorum demiş, onlarda bu ayın parasını almamışlar iptal etmeyelim falan demişler. Bugünle birlikte 15 gün oldu artık arayıp küfür etmemizi istiyolar galiba.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kablonun yerini biliyorsanız kazıp bağlayın.
Küçük bir kablo değil ki dostum, kepçenin gelip açması lazım birde
 
Türk Telekom kullanan kişi amcam zaten 2 haftadır her gün arayıp söylüyo. Hatta internet paketimi iptal edin kullanmak istemiyorum demiş, onlarda bu ayın parasını almamışlar iptal etmeyelim falan demişler. Bugünle birlikte 15 gün oldu artık arayıp küfür etmemizi istiyolar galiba.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Küçük bir kablo değil ki dostum, kepçenin gelip açması lazım birde
arayarak çözemezsiniz onlar size kopyala yapıştır cevap verir müşteri hizmetlerinin böyle durumlarda hiçbir ağırlığı yok onlar bölge müdürlüğüne talep açar bölge müdürlüğü onlara standart cevap verir onlarda size söyler olay bu, bizzat tt bölge müdürlüğüne gidip bakım onarım amirliği gibi bir kısım var oranın sorumlusuyla görüşmeniz, durumu aktarmanız lazım, oraya giderken binadan internet hizmeti alan kişilerden internet hizmeti aldıklarına dair apartman karar defteri tutanağı gibi imzalı bir belge alırsanız daha da iyi olur,
Bunlar size yeni altyapı yatırımı süreci yürütmeye çalışıyorlar o da kim öle kim kala artık yarın da gelebilirler 6 ay sonra'da
 
arayarak çözemezsiniz onlar size kopyala yapıştır cevap verir müşteri hizmetlerinin böyle durumlarda hiçbir ağırlığı yok onlar bölge müdürlüğüne talep açar bölge müdürlüğü onlara standart cevap verir onlarda size söyler olay bu, bizzat tt bölge müdürlüğüne gidip bakım onarım amirliği gibi bir kısım var oranın sorumlusuyla görüşmeniz, durumu aktarmanız lazım, oraya giderken binadan internet hizmeti alan kişilerden internet hizmeti aldıklarına dair apartman karar defteri tutanağı gibi imzalı bir belge alırsanız daha da iyi olur,
Bunlar size yeni altyapı yatırımı süreci yürütmeye çalışıyorlar o da kim öle kim kala artık yarın da gelebilirler 6 ay sonra'da
Eyvallah hocam valla çok yardımcı oldun, yarın bölge müdürlüğüne gidip konuşacağım. Tekrardan teşekkür ederim yardımın için.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

arayarak çözemezsiniz onlar size kopyala yapıştır cevap verir müşteri hizmetlerinin böyle durumlarda hiçbir ağırlığı yok onlar bölge müdürlüğüne talep açar bölge müdürlüğü onlara standart cevap verir onlarda size söyler olay bu, bizzat tt bölge müdürlüğüne gidip bakım onarım amirliği gibi bir kısım var oranın sorumlusuyla görüşmeniz, durumu aktarmanız lazım, oraya giderken binadan internet hizmeti alan kişilerden internet hizmeti aldıklarına dair apartman karar defteri tutanağı gibi imzalı bir belge alırsanız daha da iyi olur,
Bunlar size yeni altyapı yatırımı süreci yürütmeye çalışıyorlar o da kim öle kim kala artık yarın da gelebilirler 6 ay sonra'da
Hocam birde apartman aile apartmanı öyle yönetici vs yok o karar defteri tutanağını nasıl hallederiz biliyor musun
 
Eyvallah hocam valla çok yardımcı oldun, yarın bölge müdürlüğüne gidip konuşacağım. Tekrardan teşekkür ederim yardımın için.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam birde apartman aile apartmanı öyle yönetici vs yok o karar defteri tutanağını nasıl hallederiz biliyor musun
bir a4 kağıdına isim soyisim ıss firması hizmet no imza şu kadar süredir internet hizmeti alamıyorum yazın burada amaç aktif'te internet hizmeti alındığını görmeleri ayrıca ben uzaktan çalışıyorum haftanın 3 günü evden ancak internet hizmetim yok diye sürekli kafe'ye gidiyorum haftalık iş rutinim bozuldu falan diye cilalayıp parlatın, şu yaşananlar cidden rezillik umarım kısa sürede çözülür
 
bir a4 kağıdına isim soyisim ıss firması hizmet no imza şu kadar süredir internet hizmeti alamıyorum yazın burada amaç aktif'te internet hizmeti alındığını görmeleri ayrıca ben uzaktan çalışıyorum haftanın 3 günü evden ancak internet hizmetim yok diye sürekli kafe'ye gidiyorum haftalık iş rutinim bozuldu falan diye cilalayıp parlatın
Cilalama işi kolay öğrenciyim sınavlarıma çalışamıyorum vs diyip hallederim orayı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,099,553
Mesajlar
9,889,760
Üyeler
174,895
Son üye
maviykt
Geri
Top