Yardım 20.000₺ Y.D Telefon Arıyorum

ReQo

80+ Bronze
Katılım
13 Haziran 2023
Mesajlar
901
Reaksiyon skoru
401
Aklımda iPhone 16e var ama birde size sorayım dedim.
Siz bu bütçede ne alırdınız?..
 
YD alacaksan 16E için deymez, zaten kayıt yapma gibi bi amacın yoksa muhtemelen alıp 4+4 ay kullanacaksın, yılbaşında yenilenince tekrar kullanıp toplamda baya bi süre kullanıp sonra da satmayı düşüneceksin 2. El değeri ve satma kolaylığı açısından Pro modellere bakmak daha mantıklı Yurtdışı 16E yi kolay kolay satamayabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,693
Mesajlar
11,069,806
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top