YD alacaksan 16E için deymez, zaten kayıt yapma gibi bi amacın yoksa muhtemelen alıp 4+4 ay kullanacaksın, yılbaşında yenilenince tekrar kullanıp toplamda baya bi süre kullanıp sonra da satmayı düşüneceksin 2. El değeri ve satma kolaylığı açısından Pro modellere bakmak daha mantıklı Yurtdışı 16E yi kolay kolay satamayabilirsin.