200 300 Tl Tartı Önerisi

2 aydır bunu kullanıyorum henüz bozulmadı :D
bu leş tartıyı geçen gün sipariş verdim dün akşam geldi , ayakları kırık mı kargo esnasında mı çıkmış anlayamadım. Biraz zorladım yerine oturtamadım geri paketledim pazartesi iadeye vericem. Çok dandik bir ürün :D
 

Ekler

  • 1689411476435.jpg
    1689411476435.jpg
    2.2 MB · Hit: 39
  • InkedInked1689411476421.jpg
    InkedInked1689411476421.jpg
    3.9 MB · Hit: 37
bu leş tartıyı geçen gün sipariş verdim dün akşam geldi , ayakları kırık mı kargo esnasında mı çıkmış anlayamadım. Biraz zorladım yerine oturtamadım geri paketledim pazartesi iadeye vericem. Çok dandik bir ürün :D
Senin adına üzüldüm hocam, ben sorun yaşamadığım için paylaştım, ayakları çıkmış gibi duruyor.
 
Senin adına üzüldüm hocam, ben sorun yaşamadığım için paylaştım, ayakları çıkmış gibi duruyor.
aynen çıkmış galiba ama takamadım işte.. biraz paraya kıyıp xiaomi'nin tartısını almayı düşünüyorum
 
Geri
Top