neredeyse her cuma akşamı indirimde oluyor yine gelir muhtemelen, incehesap.com'da oluyor. beklersen 1 hafta daha ucuza alırsınfiyatı 1600 seviyelerinde geziyomuş almayı beklemeli miyim?
hocam pc diziyorum da pazartesi ram de gelecek sadece eksik parçam işlemci soğutucusu kaldıneredeyse her cuma akşamı indirimde oluyor yine gelir muhtemelen, incehesap.com'da oluyor. beklersen 1 hafta daha ucuza alırsın