2500 TL Civarı bisiklet

Violynn

80+ Bronze
Katılım
27 Mayıs 2020
Mesajlar
819
Reaksiyon skoru
395
Merhaba arkadaşlar, 1.80 80 kiloyum, şehir içi bisiklet arıyorum 2000-3000 arası güzel bisiklet önerisi bekliyorum teşekkürler
 
Ümit Pegretta XFC
 
Merhaba arkadaşlar, 1.80 80 kiloyum, şehir içi bisiklet arıyorum 2000-3000 arası güzel bisiklet önerisi bekliyorum teşekkürler
Migorta olan bisikletler var d-list olunca örnek 1000 lira oluyor personellere sorup hangi mağazada varsa alabilirsin fiyatları şuan 2600 küsur
 
şehir dışına falan çıkmam bisikletle okula falan gidicem o yüzden şehir içi diye belirtmiştim dağ bisikleti ile arasında ne fark var tam olarak
Ben okul corelli via 1.2 ile gittim 1.5 sene 2km yol yaklaşık rahat götürüyordu fiyatıda 2.7k 3k idi en son
 
şehir dışına falan çıkmam bisikletle okula falan gidicem o yüzden şehir içi diye belirtmiştim dağ bisikleti ile arasında ne fark var tam olarak
Aslında düşük bütçeli dağ bisikletleri tam olarak dağ bisikleti sayılmaz. Şu ana kadar şehirde kullandığım ve en rahat ettiğim bisiklet dağ bisikleti oldu. Mesela kaldırımdan aşağı atlamak zorunda kaldığını varsayalım. Şehir bisikletinde lastik ve janttan kaynaklı olarak yıpranma söz konusu. Yol bisikletinden bahsetmiyorum bile.

Hız yapmak istediğiniz zaman eğer yeterince bacak kasınız varsa rahat bir şekilde 25 km/h sabit hızla yorulmadan yol alabiliyorsunuz.

Çakma ve hiçbir özelliği olmayan dağ bisikletiyle kuryecilik yaptım. Yeri geldi 4 saat aralıksız bisiklet sürdüğüm oldu. Sabit hızla gittiğim zaman yorulmadım.

Bazı yanlış anlaşılmalar var mesela. Dağ bisikletini şehirde kullanmak daha fazla yoruyor diye. İnan böyle bir şey yok.

Şehir bisikletiyle dağ bisikletinin arasındaki bariz fark gövde ve lastik tasarımı.

V-Fren barındıran bir bisiklet tercih etmeni öneriyorum. Mekanik diskli frene sahip olanlar daha şık dursa da yokuş aşağı frene basmakla balatayı harcayabiliyorsunuz.
 
Aslında düşük bütçeli dağ bisikletleri tam olarak dağ bisikleti sayılmaz. Şu ana kadar şehirde kullandığım ve en rahat ettiğim bisiklet dağ bisikleti oldu. Mesela kaldırımdan aşağı atlamak zorunda kaldığını varsayalım. Şehir bisikletinde lastik ve janttan kaynaklı olarak yıpranma söz konusu. Yol bisikletinden bahsetmiyorum bile.

Hız yapmak istediğiniz zaman eğer yeterince bacak kasınız varsa rahat bir şekilde 25 km/h sabit hızla yorulmadan yol alabiliyorsunuz.

Çakma ve hiçbir özelliği olmayan dağ bisikletiyle kuryecilik yaptım. Yeri geldi 4 saat aralıksız bisiklet sürdüğüm oldu. Sabit hızla gittiğim zaman yorulmadım.

Bazı yanlış anlaşılmalar var mesela. Dağ bisikletini şehirde kullanmak daha fazla yoruyor diye. İnan böyle bir şey yok.

Şehir bisikletiyle dağ bisikletinin arasındaki bariz fark gövde ve lastik tasarımı.

V-Fren barındıran bir bisiklet tercih etmeni öneriyorum. Mekanik diskli frene sahip olanlar daha şık dursa da yokuş aşağı frene basmakla balatayı harcayabiliyorsunuz.
okul yolum
Aslında düşük bütçeli dağ bisikletleri tam olarak dağ bisikleti sayılmaz. Şu ana kadar şehirde kullandığım ve en rahat ettiğim bisiklet dağ bisikleti oldu. Mesela kaldırımdan aşağı atlamak zorunda kaldığını varsayalım. Şehir bisikletinde lastik ve janttan kaynaklı olarak yıpranma söz konusu. Yol bisikletinden bahsetmiyorum bile.

Hız yapmak istediğiniz zaman eğer yeterince bacak kasınız varsa rahat bir şekilde 25 km/h sabit hızla yorulmadan yol alabiliyorsunuz.

Çakma ve hiçbir özelliği olmayan dağ bisikletiyle kuryecilik yaptım. Yeri geldi 4 saat aralıksız bisiklet sürdüğüm oldu. Sabit hızla gittiğim zaman yorulmadım.

Bazı yanlış anlaşılmalar var mesela. Dağ bisikletini şehirde kullanmak daha fazla yoruyor diye. İnan böyle bir şey yok.

Şehir bisikletiyle dağ bisikletinin arasındaki bariz fark gövde ve lastik tasarımı.

V-Fren barındıran bir bisiklet tercih etmeni öneriyorum. Mekanik diskli frene sahip olanlar daha şık dursa da yokuş aşağı frene basmakla balatayı harcayabiliyorsunuz.
okul yolum 4.4 km ve bunun 800 900 metresi falan yokuş yukarı, dağ bisikleti ile bunu inip çıkmam zor olmaz dimi?
 
Yalova Balıkesir arası 3 günlük bisiklet serüvenim oldu, düz yolda gideceksen hafif bisiklet olan şehir bisikletini tercih et derim amortisörlü almamaya çalış ağırlık yapar, ben gebzede (dağlık bir ilçe) her gün tübitak'a gidiyorum şehir-dağ hibrit bisiklet ile kişisel araçlar rampada bazen sıkıştırıyor bilerek rahat etmek için küçüğe atarken bazen zincir atması dışında sorun yaşamadım, yalovada ise ulaşımımı bisiklet ile sağlıyorum çınarcık armutlu gibi bölgeler için dahil,

Şehir içi bisiklet= Hafif, dayanıksız, basınca çabuk hızlanır ivmelenirsin ve hafifliğini ek çantalarla ayarlayabiliyorsun
Dağ bisikleti= Ağır, dayanıklı, ve hızlanmak için güç gerektirir aynı şekilde hızı korumak için de sürekli basmak gerekir

Dağ bisikletleri ağırlık ve lastik sebebiyle yeri yalar bu da sürtünmeye destek olur, sürtünme = zaman içinde hız kaybı
Şehir bisikletleri hafif ve sürtünmeyi aza indirgeyen lastikler kullanılır, bu sebeple doğa sporları için asla önerilmez yağmurda kayar rüzgarda uçar,

bu arada kullandığım bisiklet Bisan TRX 8400 = kendisi hibrittir, tekerleği 87 psi basınç alır 80 psi'dan sonra tekerlek bombelenir yeri yalamaz ve rahat dengeye yatar, 28 psi altında ise toplanır salar ve yeri yalamaya başlar yere tutunur böylece rampalı yollarda kaydırma yapmaz
 
Geri
Top