Hepsiburada üzerinden tamire yolladığım Saber RGB klavye bu gün elime ulaştı ancak şu şekilde süreç ilerledi ;
9 Ocak Cumartesi günü Hepsiburada'nın deposuna ürün girdi, 10 Ocak günü klavyeyi Teknik destek teslim almış ve gerekli işlemleri yapıp depoya geri bırakmışlar. Hepsiburada'yı arıyorum 20 iş günü diyorlar, en erken size 27 Ocak'ta ulaşacağını tahmin ediyoruz diyorlardı. Bu gün sabah saat 14:30 civarında kapı çaldı Hepsi Express getirdi ürünü, siteye girdim ne tamir hakkında bilgi ne de bir kargo hakkında bilgi var. Kutuyu açtım klavye pis bir şekilde her yeri tozlanmış ve üzerinde beyaz noktacıklar vardı. Müşteri hizmetlerini aradım durum böyle böyle dedim, onlarsa fotoğraf/video kaydedip atarsanız gerekli işlemleri başlatabileceklerini söylediler. Klavyeyi fotoğrafladım, bilgisayara taktım bir sorun yok eskiden W-A-Sol alt CTRL çalışmıyordu. Şuanda bir sıkıntı yok klavyeyi güzelce saf alkol ile temizledim cillop gibi oldu.
Kısacası teknolojik bir ürün almak her zaman şans işidir, hem ürünün kalitesinden hem de müşteri hizmetlerinden dolayı