Neler Yeni

Çözüldü✓ .

Katılım
22 Ocak 2021
Mesajlar
20
?
Konu haklı olmak ya da olmamak değil daha iade süreci sonuçlanmadan bu yazdıklarınızı saçmalık adı altında yazıyorsunuz BIOS konusunda sorun olduğunu zaten kabul ettim ancak T5 21.4 alıp bunu benim önerdiğim bir modelmiş gibi bana hakaret etmen konuşulmayacak bir insan(?) olduğunu belli etti , önceden iyi günler yazdım sanıyorum.
1-Ben iade almazlarsa ne olcağını soruyorum,ekspertiz için tabi ki bakacak başka ne yapacak
2-Hangi modeli ne düşünerek aldığımı da tanı koymuşsunuz zaten.Ben size güvenerek bu modeli aldığımı değil forumda bu kadar savunduğunuz firmanın iade edeceğini bile bilmedğimi belirttim
3-pp'ye laf atılmasını zaten hiç anlamadım sizde enver paşa olunca ne değişti merak ediyorum
4-Ben burada yardım istedim,bu nasıl firma da demedim.Sadece hatalı model üretmelerinin saçma olduğunu söyledim.Üstüne de umarım almazlar yazdınız:D haklı olduğunuz tek konu iyi modelleri olduğu onun dışında tamamen saldırgan yorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

?
Konu haklı olmak ya da olmamak değil daha iade süreci sonuçlanmadan bu yazdıklarınızı saçmalık adı altında yazıyorsunuz BIOS konusunda sorun olduğunu zaten kabul ettim ancak T5 21.4 alıp bunu benim önerdiğim bir modelmiş gibi bana hakaret etmen konuşulmayacak bir insan(?) olduğunu belli etti , önceden iyi günler yazdım sanıyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Olay şu o medeli ben önermişim gibi yazması.
Ayrıca bozulma konusunda haklı zaten sadece expertizi dahi eleştirmesi?
Nefret kusmak için açılmış konu , öc almak bi nevi.
1 saniye durup firmayla ne sorunum olduğunu düşünün lütfen.Ben normal bir kullanıcıyım aldığım notebook hatalı çıktı ve ne yapılmalı diye soruyorum.Ben nefret kussam ne iade mi edecekler?Benim için sıradan bir firma ve bir firmadan öc almaya çalışıyorsanız gerçekten saçmalık
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca monster f/p olarak iyi bir firma.Ben sadece hatalı ürettikleri modeli iade etmeyeceklerinden şüpheliyim.Hatalı model üretilmesine saçmalık dedim.
 

Avolay

80+ Gold
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
7,118
1-Ben iade almazlarsa ne olcağını soruyorum,ekspertiz için tabi ki bakacak başka ne yapacak
2-Hangi modeli ne düşünerek aldığımı da tanı koymuşsunuz zaten.Ben size güvenerek bu modeli aldığımı değil forumda bu kadar savunduğunuz firmanın iade edeceğini bile bilmedğimi belirttim
3-pp'ye laf atılmasını zaten hiç anlamadım sizde enver paşa olunca ne değişti merak ediyorum
4-Ben burada yardım istedim,bu nasıl firma da demedim.Sadece hatalı model üretmelerinin saçma olduğunu söyledim.Üstüne de umarım almazlar yazdınız:D haklı olduğunuz tek konu iyi modelleri olduğu onun dışında tamamen saldırgan yorum
1- Tamam öyle olduunu varsayıyorum
2-Markayı değil bazı modellerini öneriyorum
3-Ben başta ilk iki mesaj da düzgünce açıklamışım sana tepkim olamamış , Sulomete direkt bir işe yaramayan mesajlarla gömmeye geldiğinden ona tepki göstermişim. Senin bana tepki göstermen çok saçma
4- Umarım almazları yazmadan önce yazdığınız mesaj:
rica etsem konudan gider misin.Sizin gibilere güvenip alıyoruz sonuç böyle oluyor
Ayrıca bu sen de bunu savunuyorsun demek...
Vakit kaybetmek istemiyorum daha fazla iade olmazsa Tüketici haklarına başvurun.
Lütfen mesajıma cevap vermeyin çünkü cidden sıkıldım , sorunuz varsa tabi başka.
 

!ROGStrix!

80+ Platinum
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
11,180
En İyi Cevap
7
Selamlar 3 hafta önce Monster Tulpar T5 v21.4 aldım.2 hafta içinde 4-5 kere servisi aradım kendi inceleme videolarında yüksek ayarlarda benchmark haritasında 300fps alıyorlar ben 200 zor görüyorum ilk seferler zaten yaptığım performans ayarlarını yaptılar(battery boost kapa vs.) sonraki aramamda daha yetkili birisi çıktı birdaha sorun olursa onunla konuşacağımı söyledi.Az önceki aramamda bunu belirttim ona rağmen bağlamadılar ve 2 hafta geçtiği için bilgisayarn servise gönderilmesi gerektiğini onarımdan geçip ekspertize göre iade çıkabilceğini söylüyorlar :d.Sorun bunlarla da kalmıyor dGPU alınac ekran beyazlaşıyor,şarz %15e düşünce bilgisayar donuyor,fanları ayarlamama rağmen kafasına göre çalışıyor,ısı boştayken fırlıyor...Şimdi ne yapılmalı?
Sıkıntılı biosu var niye araştırmadan alıyorsunuz? A bak bu laptop kötü markada kötü zihniheti nereye kadar devam edicek acaba?
 
Katılım
22 Ocak 2021
Mesajlar
20
Sıkıntılı biosu var niye araştırmadan alıyorsunuz? A bak bu laptop kötü markada kötü zihniheti nereye kadar devam edicek acaba?
alırken bios ile ilgili bir sorun olmayacağını söylediler.İlk haftalar da en yakın zamanda güncelleme geleceğini söylediler onun dışında bir sorun gözükmüyordu ben de aldım.
 

!ROGStrix!

80+ Platinum
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
11,180
En İyi Cevap
7
alırken bios ile ilgili bir sorun olmayacağını söylediler.İlk haftalar da en yakın zamanda güncelleme geleceğini söylediler onun dışında bir sorun gözükmüyordu ben de aldım.
Anladım . Adamlar iade işlemlerine başlar
 

Avolay

80+ Gold
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
7,118
Konu sahibiyle konuştuk , o beni anladı ben de onu. Hayırlı olsun yeni laptop :)
 

Çağrı Yılmaz

80+ Silver
Katılım
10 Nisan 2020
Mesajlar
4,402
@EnverPasha ma bulaşmayın.Adam hiç bir yerde senin aldığın t5 serisini falan önermedi.Adam monster pişmanlıktır algısının sadece bazı modellerde olduğunu anlatmaya çalışıyor.Ben v21.4 Modelini ilk defa forumda gördüm zaten,almadan önce burda konu açsaydınız @EnverPasha yeni modellerde sorun olduğunu söylerdi,forumdaki diğer kişilerde acer,lenovo önerirdi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Konu sahibiyle konuştuk , o beni anladı ben de onu. Hayırlı olsun yeni laptop :)
Ok paşam :)
 
Top Bottom