Yunus
80+ Gold
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 5,581
- En İyi Cevap
- 2
- Reaksiyon skoru
- 4,104
Yazılım mühendisliği öğrencisiyim yapay zeka ve oyun/uygulama geliştiriciliği alanına yönelmeyi düşünüyorum sizce bu model nasıl parasını hak ediyor mu
Monitörü çok önemli değil teşekkürlerAynı laptopun i5 14500HX'li olanı var performansından memnunum ama ekranı baya kötü hocam o yüzden harici bir monitör kullanmayacaksan önermem.
soğutması berbat limitli olduğu için ısınmıyormuş gibi gözüküyor https://www.n11.com/urun/acer-nitro...1vhxJbszdVGd-rVmp1FKLj9VLSMK7kNhoC-hoQAvD_BwE tavsiyem bu cihaz daha iyi ekrana sahip 3ms olması lazım 165 hz.Monitörü çok önemli değil teşekkürler
Soğutmasında bir problem yaşadınız mı
Hocam ekran kartı genelde oyunlarda 70-80 işlemci 80-85 derece arasında gidip geliyor.Monitörü çok önemli değil teşekkürler
Soğutmasında bir problem yaşadınız mı