Yardım 4070 Ti Super Muadil Değişim

VieuX

80+
Katılım
21 Haziran 2024
Mesajlar
42
Reaksiyon skoru
2
Merhaba geçen hafta Galax 4070Ti Super SG model (3+1 fanlı modeli) ekran kartım arızalandı ve incelenmesi için satıcı firmaya gönderdim. İnceleme devam ediyor daha rapor çıkmadı fakat firma ile görüştüğümde stoklarında benim ekran kartımın bulunmadığını söylediler. Olası bir değişim/iade kararı çıkması durumunda para iadesi tekliflerini kabul etmeyi düşünmüyorum bu sebeple sanırım muadil bir ürün önerecekler aklıma takılan konu muadil tekliflerde herhangi bir 4070ti super model ekran kartını teklif edebilirler mi ? muadil ürün neye göre belirleniyor ? 2 fanlı daha düşük soğutma değerlerine sahip bir 4070ti super teklif edebilirler mi? ilk defa ürün değişim/iade süreci yaşadığım için yanlış karar vermemek adına akıl danışmak istedim. teşekkürler.
 
5000 Serisi ile değişim yaparlar büyük ihtinal o da muadili 5070ti olur .
 
En azından teknolojisi yüksek

mutlaka teknolojisi yüksektir fakat bana lazım olan saf kas gücü 5070ti inceleme videolarına baktım yeni teknoloji yapay zeka kare üretme özelliği haricinde çok da benim işimi görebilecek bir kart değil gibi gözüküyor ama 4070ti super'i de aratmaz. şuan her şeyi tahmini konuşuyoruz tabii ki ama enflasyon bu durumdayken firmanın bana 5070ti önereceğini hiç düşünmüyorum
 
mutlaka teknolojisi yüksektir fakat bana lazım olan saf kas gücü 5070ti inceleme videolarına baktım yeni teknoloji yapay zeka kare üretme özelliği haricinde çok da benim işimi görebilecek bir kart değil gibi gözüküyor ama 4070ti super'i de aratmaz. şuan her şeyi tahmini konuşuyoruz tabii ki ama enflasyon bu durumdayken firmanın bana 5070ti önereceğini hiç düşünmüyorum
normal şartlarda denk veya üstü model önermeleri lazım ben aynısını hp monitorde yaşamıştım güzel bir monitor önerdiler ama tedarik süreci 2 ay falan dediler bende para iadesi almak zorunda kalmıştım.
 
normal şartlarda denk veya üstü model önermeleri lazım ben aynısını hp monitorde yaşamıştım güzel bir monitor önerdiler ama tedarik süreci 2 ay falan dediler bende para iadesi almak zorunda kalmıştım.

1 haftadır ürünüm satıcı firmaya teslim edildi gözüküyor ama firma ile görüştüğümde ürünümün ulaşmadığını söylediler. bırakın incelemeyi muadil değişimini daha ekran kartım nerde onu tespit etmeye çalışıyoruz. buldular incelediler diyene kadar 1 ay geçecek sanırım. kimse müşteri odaklı çalışmıyor herkes günü kurtarma derdinde
 
5000 serisi hayatta önermezler ancak thh ye giderim vesaire diyerek konuşulursa olabilir. 3 fanlı aldıysanız 3 fanlı olmak şartıyla aynı değerleri verebilecek kart ya da üstü ile değişim yapmak zorundalak kanunen.
 
5000 serisi hayatta önermezler ancak thh ye giderim vesaire diyerek konuşulursa olabilir. 3 fanlı aldıysanız 3 fanlı olmak şartıyla aynı değerleri verebilecek kart ya da üstü ile değişim yapmak zorundalak kanunen.

şu 1 haftalık süreçte gördüm ki thh kozunu oynasam bile bırakın 5000 serisi vermeyi belki de hiç inceleme yapmadan inceledik sorun bulamadık diye geri bile gönderebilirler. geçen hafta perşembe günü firmaya teslim edilen koca kargoyu 2 gündür bulamadılar. her gün satıcı firma ile satın alım yaptığım platform ile görüşmekten yoruldum. firma platforma yönlendiriyor platform firmaya yönlendiriyor. kimsenin tüketiciyi düşündüğü yok güzel ülkemde düşmemek lazım çok daha iyi anladım. yaptığım telefon görüşmelerinin hepsinde gayet sakin ve seviyeli konuşuyorum belki de kusurum bu sizleri dava edicem deyip tehditvari konuşsam sanırım daha sağlıklı sonuçlar elde edebileceğim
 
şu 1 haftalık süreçte gördüm ki thh kozunu oynasam bile bırakın 5000 serisi vermeyi belki de hiç inceleme yapmadan inceledik sorun bulamadık diye geri bile gönderebilirler. geçen hafta perşembe günü firmaya teslim edilen koca kargoyu 2 gündür bulamadılar. her gün satıcı firma ile satın alım yaptığım platform ile görüşmekten yoruldum. firma platforma yönlendiriyor platform firmaya yönlendiriyor. kimsenin tüketiciyi düşündüğü yok güzel ülkemde düşmemek lazım çok daha iyi anladım. yaptığım telefon görüşmelerinin hepsinde gayet sakin ve seviyeli konuşuyorum belki de kusurum bu sizleri dava edicem deyip tehditvari konuşsam sanırım daha sağlıklı sonuçlar elde edebileceğim
Hocam ekran kartım garantiye gitti 34 gun bekledim 35. Gun sert konuştum ve avukatlara ilettigimi soyledim ertesi gun yeni kartim bendeydi
 
Hocam ekran kartım garantiye gitti 34 gun bekledim 35. Gun sert konuştum ve avukatlara ilettigimi soyledim ertesi gun yeni kartim bendeydi

şuan için yasal sürenin içindeyiz hem o sebeple hem de kimsenin canını sıkıp modunu düşürmemek adına sert konuşmak istemedim fakat söylediğiniz gibi tehditvari sert üslup ile konuşmadktan sonra canım ülkemde işler yürümüyor. ben şuan hem mağduriyet yaşıyorum hem de işlerin çözülmesi için herkesten fazla efor sarfediyorum sert konuşmak da hakkım galiba
 
Merhaba geçen hafta Galax 4070Ti Super SG model (3+1 fanlı modeli) ekran kartım arızalandı ve incelenmesi için satıcı firmaya gönderdim. İnceleme devam ediyor daha rapor çıkmadı fakat firma ile görüştüğümde stoklarında benim ekran kartımın bulunmadığını söylediler. Olası bir değişim/iade kararı çıkması durumunda para iadesi tekliflerini kabul etmeyi düşünmüyorum bu sebeple sanırım muadil bir ürün önerecekler aklıma takılan konu muadil tekliflerde herhangi bir 4070ti super model ekran kartını teklif edebilirler mi ? muadil ürün neye göre belirleniyor ? 2 fanlı daha düşük soğutma değerlerine sahip bir 4070ti super teklif edebilirler mi? ilk defa ürün değişim/iade süreci yaşadığım için yanlış karar vermemek adına akıl danışmak istedim. teşekkürler.
5070ti vermezler Thh ye gitmek zorunda kalabilirsin büyük ihtimalle 2 fanli olanı yakalamaya çalışırlar
Fiyatı arttı bu fiyata bunun muadili diye
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca böyle fiyatı yüksek ürünler için boşuna uğraşmamak lazım firma ile direk thhye başvurun firmalar muhatap olmuyor
 
şu 1 haftalık süreçte gördüm ki thh kozunu oynasam bile bırakın 5000 serisi vermeyi belki de hiç inceleme yapmadan inceledik sorun bulamadık diye geri bile gönderebilirler. geçen hafta perşembe günü firmaya teslim edilen koca kargoyu 2 gündür bulamadılar. her gün satıcı firma ile satın alım yaptığım platform ile görüşmekten yoruldum. firma platforma yönlendiriyor platform firmaya yönlendiriyor. kimsenin tüketiciyi düşündüğü yok güzel ülkemde düşmemek lazım çok daha iyi anladım. yaptığım telefon görüşmelerinin hepsinde gayet sakin ve seviyeli konuşuyorum belki de kusurum bu sizleri dava edicem deyip tehditvari konuşsam sanırım daha sağlıklı sonuçlar elde edebileceğim
thh ye başvuracağım diye tehdit et genelde korkuyorlar
 
Geri
Top