- Bütçe
- 5500
Yeni bir telefon almaya karar verdim ve öncelikle S20 FE de karar kıldım.Kamerası + kablosuz şarj özelliği dikkatimi çekmişti lakin işlemcisi ile ilgili bir sürü kötü yorum beni biraz çekindirdi.Biraz araştırmadan sonra A52 dikkatimi çekti hem snapdragon işlemci kullanıyor hem de kamerası da iyi fakat kablosuz şarj özelliği yok.Bunların dışında önerebilceğiniz bir telefon var mı? Şu an kullandığım model Xiaomi Pocohone F1.Android olmak zorunda değil.