Acer Nitro 16an-42 Laptop Açılmıyor Sorunu

ahwak

80+
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
2
Merhabalar 5 ay önce almış olduğum Acer nitro 16an-42 model laptopım bugün bir anda kapandı ve bir daha açılmıyor. Daha önce yaşayan oldu mu bu durumu ve ne yapmam gerekiyor. Teşekkür ederim.
 
Olur da birini yolu buraya düşerse kendisine yardımcı olması için yazıyorum. Benim işlemim iade ile sonuçlandı. Öncelikle laptopu üzerine ne olduğunu detaylı yazdığım bir kağıtla SMS infocomm Acer Türkiye yetkili servisine gönderdim. Orada incelendikten sonra beni aradılar ve ücret iadesi veya onarım işlemi tercih edebileceğimi söylediler. Ben ücret iadesi istediğini belirttim. Bundan sonra doa raporunın çıkıp ithalalatçı firma ile görüşmem söylendi. İthalatçı firma Penta teknoloji olduğu için kendileriyle görüştüm. Orada da kayıt açtılar. (Doa raporu elden postalandığı için biraz zaman alabiliyor.) Ardından hepsiburada ile görüştüm ve 14 gün geçtiği için kendileri de kayıt açıyorlar ve benden iade raporunu hepsiburada üzerinden yüklememi istediler. Sonrasında [email protected] bu mail adresi üzerinden Penta teknoloji'den iade raporunu talep ettim. Kendileri de tarafıma iade raporunu ulaştırdılar ve Hepsiburada uygulamasından sisteme yükledim raporu. Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüştüğümde bundan sonrasında kendilerinin ilgileneceğini ve mağduriyetimin giderileceğini belirttiler. Bu aşamadan sonra sadece ücret iadesinin yapılmasını bekledim ve hepsiburada sürekli olarak bilgilendirdi. Hepsiburada tarafından ücret iadesi yapıldı ve 2 gün içerisinde de bankaya yansıdı. Açıkçası aşamaları net bir şekilde bilmediğim için olayı tam anlamak için müşteri hizmetleri arasında mekik dokudum sürekli tek zamanımı alan şey bu oldu. İade talebimi belirttikten 2 gün içerisinde bu işlemler gerçekleşti. Dediğim gibi eğer bir başka kişi de aynı şeyi de yaşarsa hangi adımları izlemesi gerektiğini bilsin diye yazıyorum. Teşekkürler.
 
Hocam sorun olarak ne yazdılar? Aynı sorun bende de oldu ama bir türlü çözemedim. Servis anakart değişimi diyor ve 94bin tl ücret talep ediyor. Tüketici hakem heyetine verdim sonuç bekliyorum. Aylardır oyalıyorlar adamı, bir türlü sonuç çıkmadı
 
94 bin mi?
1752244261895.webp
 
Yayıncıların kanallarada yazın; belki bir faydası olur.
İnşallah; çözülür. Sıfır almak yerine 2. el almak daha mantıklı gibi. En azından zarar daha makul olur.
 
Yayıncıların kanallarada yazın; belki bir faydası olur.
İnşallah; çözülür. Sıfır almak yerine 2. el almak daha mantıklı gibi. En azından zarar daha makul olur.
sms infocomm servisli hiçbir marka alınmaz bir sürü mağduriyetleri varmış
 
Daha öncede buna benzer paylaşım görmüştüm Youtube'de; gerçekmiş demek. Hp servisi nasıl acaba?
 
Olur da birini yolu buraya düşerse kendisine yardımcı olması için yazıyorum. Benim işlemim iade ile sonuçlandı. Öncelikle laptopu üzerine ne olduğunu detaylı yazdığım bir kağıtla SMS infocomm Acer Türkiye yetkili servisine gönderdim. Orada incelendikten sonra beni aradılar ve ücret iadesi veya onarım işlemi tercih edebileceğimi söylediler. Ben ücret iadesi istediğini belirttim. Bundan sonra doa raporunın çıkıp ithalalatçı firma ile görüşmem söylendi. İthalatçı firma Penta teknoloji olduğu için kendileriyle görüştüm. Orada da kayıt açtılar. (Doa raporu elden postalandığı için biraz zaman alabiliyor.) Ardından hepsiburada ile görüştüm ve 14 gün geçtiği için kendileri de kayıt açıyorlar ve benden iade raporunu hepsiburada üzerinden yüklememi istediler. Sonrasında [email protected] bu mail adresi üzerinden Penta teknoloji'den iade raporunu talep ettim. Kendileri de tarafıma iade raporunu ulaştırdılar ve Hepsiburada uygulamasından sisteme yükledim raporu. Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüştüğümde bundan sonrasında kendilerinin ilgileneceğini ve mağduriyetimin giderileceğini belirttiler. Bu aşamadan sonra sadece ücret iadesinin yapılmasını bekledim ve hepsiburada sürekli olarak bilgilendirdi. Hepsiburada tarafından ücret iadesi yapıldı ve 2 gün içerisinde de bankaya yansıdı. Açıkçası aşamaları net bir şekilde bilmediğim için olayı tam anlamak için müşteri hizmetleri arasında mekik dokudum sürekli tek zamanımı alan şey bu oldu. İade talebimi belirttikten 2 gün içerisinde bu işlemler gerçekleşti. Dediğim gibi eğer bir başka kişi de aynı şeyi de yaşarsa hangi adımları izlemesi gerektiğini bilsin diye yazıyorum. Teşekkürler.
Merhabalar aynı durım bendede oldu siz hangi numaradan arayıp hangi servise gönderdiniz acaba. Bi garanti kağıdındaki contacts numarası var bide googledaki acer müşteri hizmeti var , googledakini arayınca eğer garantiye girerse ücret iadesi olurmu diye sordum hayır olmaz dedi satın alımdan 1 ay içindeki ürünlerde oluyormuş siz nasıl ücret iadesi aldınız cevaplarsanız sevinirim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,745
Mesajlar
10,379,363
Üyeler
183,158
Son üye
Dear Uncle Tacitus
Geri
Top