Merhaba hepinize iyi günler arkadaşlar geçtiğimiz günlerde Acer Nitro 5 AN515-44 nh. Q9hey. 005 laptop almıştım Trendyol üzerinden teknorya adlı satıcıdan ilk aldığımda cihazın Acer logosunun üzerinde dikdörtgen şeklinde bir iz vardı bunu çok sorun etmemiştim ancak geçen gün altına baktığımda çok daha büyük ve şekilsiz bir iz daha gördüm forumda kullanan birkaç arkadaşa sordum onlarda böyle bir iz olmadığını anladım. Bunun üzerine Acer yetkili servisi ile iletişime geçtim, kendilerine sorunu belirttim ancak kendileri bu işlem ilgili herhangi bir rapor vermeyeceklerini cihazda başka bir sorun varsa bunu onarabileceklerini ve aldığım yer ile görüşmemi belirttiler. Bunun üzerine teknorya adlı satıcı ile iletişime geçtim ancak kendileri servis raporu gerektiğini ürünün Acer teknisyenleri tarafından incelenmesi gerektiğini belirttiler. Daha sonra tekrar Acer yetkili servisine yazdım ancak tekrar aynı cevabı attılar. En son bugün Trendyol müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim ancak kendileri değişim ve iade işlemleri için kesinlikle servis raporu gerektiğini belirttiler.
Ben de bu işlemlerin yetkili servis tarafından rapor verilip daha sonra iade ya da değişim işlemleri yaptıklarını biliyorum ancak Acer yetkili servisi kesinlikle rapor vermeyiz diyor.
Laptop olarak gayet iyi bir laptop ancak Türkiye'deki servisi görüldüğü üzere sorunu çözmeye değil iyice düğümlemeye uğraşıyor.
Eğer Acer alacaksanız bir kez daha düşünün. Bugünden itibaren servisi sebebiyle bu cihazı kesinlikle önermeyeceğim.
Ben de bu işlemlerin yetkili servis tarafından rapor verilip daha sonra iade ya da değişim işlemleri yaptıklarını biliyorum ancak Acer yetkili servisi kesinlikle rapor vermeyiz diyor.
Laptop olarak gayet iyi bir laptop ancak Türkiye'deki servisi görüldüğü üzere sorunu çözmeye değil iyice düğümlemeye uğraşıyor.
Eğer Acer alacaksanız bir kez daha düşünün. Bugünden itibaren servisi sebebiyle bu cihazı kesinlikle önermeyeceğim.