Neler Yeni

Adore masa maduriyeti

Aratos

80+
Katılım
16 Temmuz 2024
Mesajlar
180
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
Aras Telli
10 gün önce yeni kurduğum sistem için Adore mobilyanın en büyük mağazası olan Adore Ankara’dan masa ve koltuk aldım. Stoklara baktılar fiyatı onayladılar vs vs ödemeyi yaptım. 23 eylülde elinize ulaşacak montajı da biz yapacağız dediler. Beklenen gün 23 Eylül(bugün) geldi. Bir baktım tek kutu var. Teknisyen arkadaşlara sorduğumda şaşırıp haberiniz yok mu dediler. Meğersem benim masanın bütün stoklar tam da benim aldığım günün akşamı yeni sahipleri kavuşmuşlar(!). Müşteri hizmetlerini aradım aman çok özür dileriz size haber vermeyi unutmuşuz dediler. Kurumsal büyük bi firmanın unutması normal değil ama neyse. Dedim ee çözüm olarak ne düşünüyorsunuz? Ülke genelinde benim masadan hiç kalmamış fabrikayla konuşacaklarmış, yenisinin yakın bir zamanda üretilme ihtimali varmış… Abicim ben bunun parasını peşin peşin vermişim 10 gündür zaten işletiyorsunuz yetmedi 1-2 ay daha mı tutacaksınız. Bana stoğu olmayan ürünü niye sattınız kardeşim?! Ne yapmalı bilmiyorum, çarşambaya kadar haber gelmezse ya farklı ürün(elbette ki benimkinin üstün modeli) talep edeceğim. Ya da artık Thh yolları bizi bekler. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkürler. Hem bilgilendirme hem de önerilerinizi alma amacıyla yazdım. Saygılar forumdaşlar.
 
Top Bottom