Ağır hasar kayıtlı arabalarda yanlış bilmiyorsam normal araçlara göre sigorta ve kasko çok daha yüksek masraf çıkarıyor. Haliyle kazasız almak daha mantıklı
Ayrıca ağır kasatlı arabaların değişen parçaları sorun yaratabiliyor şase motor vs zarar gördüyse çok uğraştırıyor
Ağır hasar kayıtlı arabalarda yanlış bilmiyorsam normal araçlara göre sigorta ve kasko çok daha yüksek masraf çıkarıyor. Haliyle kazasız almak daha mantıklı
Ayrıca ağır kasatlı arabaların değişen parçaları sorun yaratabiliyor şase motor vs zarar gördüyse çok uğraştırıyor
Arkadaşlarını yazdıklarını hiçe saysak bile her şey sanki dokunsan elinde kalacakmış gibi ustalar pek yapamadığı için her şey tam olarak düzgün çalışmıyor.
Aracı yapan ustaya bağlı değişir , araca bağlı değişir
Kazanın üstünden 4 sene geçtiyse yüksek sigorta ödemezsin
Satarken zorlanırsın
Nereden hasar aldığına bağlı değişir.
Fiyat çok büyük bir etken burada. Misal alttan hasar alıp ağır hasar olanlar var , arkadan hasar alıp ağır hasar olanlar var.
Eğer kurtarmıyorsa sigorta parçalar zaten . Piyasada olan çoğu ağır hasarlı araçlar aşırı derecede hasar almış araçlar değil.
Yıllarca ağır hasarlı arabaya bindik biz sorun yaşamadık . Güzel toplanan araçlara laf edemem
Ama ticaret için vs. Mantıklı değildir.
Zaten genelde ağır hasarlı piyasa arabaları şirketlerin git gel eşek arabası oluyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bmw mercedes gibi araçlarda genelde ağır hasarlı araçları alıp dönüştürenler çok oluyor arabanın duruşundan anlarsın.
Bineceksen alma