Yardım Akıllı saat/bilekik önerisi

Kseok

80+
Katılım
17 Temmuz 2022
Mesajlar
114
Reaksiyon skoru
14
Bütçe
3000
huawei watch fit 2 almayı düşünüyorum 3000tl ye. (telefoum huawei)
benzer fiyatta alternatif akılı saat/bileklik öneriniz varsa söyler misiniz?
Huawei watch fit 2 de nfc var ama ödeme sadece çinde yapılıyormuş Türkiye ye de geldi mi?
bide huawei watch fit 3 ne zamna çıkar öyle bir bilgi varsa?
 
Akilli saat gercekten gereksiz knk alinir ama normal daha şık düz saat tavsiye ederim. Bi sureden sonra takasin gelmiyor saati
 
Almadan cidden iki kere düşünülmesi gereken bir ürün güzel durması için mi alıyorum yoksa özelliklerini cidden kullanacak mıyım diye
 
Almadan cidden iki kere düşünülmesi gereken bir ürün güzel durması için mi alıyorum yoksa özelliklerini cidden kullanacak mıyım diye
saate ihiyacım var ve neden akıllı olmasın hem adım sayar hem kaç kalori yaktığımı öğrenir hem uyku takibi yapar ve bence güzel de duruyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Akilli saat gercekten gereksiz knk alinir ama normal daha şık düz saat tavsiye ederim. Bi sureden sonra takasin gelmiyor saati
bencede normal saatler daha şık ama akıllı saatler daha fazka ise yarıyor .
Elegant versiyonunu (metal kordonlu) almayı düşünüyorum plastik gibi rahatsız etmez ve uzun süre takabilirim gibi geliyor. Takmama isteğinin kordon dışında bir sebebi olusabilir diyorsanız söyler misiz?
 
Son düzenleme:
saate ihiyacım var ve neden akıllı olmasın hem adım sayar hem kaç kalori yaktığımı öğrenir hem uyku takibi yapar ve bence güzel de duruyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bencede normal saatler daha şık ama akıllı saatler daha fazka ise yarıyor .
Elegant versiyonunu (metal kordonlu) almayı düşünüyorum plastik gibi rahatsız etmez ve uzun süre takabilirim gibi geliyor. Takmama isteğinin kordon dışında bir sebebi olusabilir diyorsanız söyler misiz?
1-2 hafta o saydigin ozellikleri kullaniyorsun hocam sonradan unutuyon daha kullanmayi valla bak. Apple watch 8 var onun yerine diger saatimi takiyom daha guzel duruyor. Almadan önce insana cok cekici cazip geliyor o yüzden tam dedigimi hissedemezsin ama aldiktan 1-2 ay sonra tadini alinca daha aramazsin. Normal saatimi 3 yildir kesintisiz kullanirim mesela ama watchi aramiyorum hic
 
Geri
Top