Neler Yeni

Amazon.com.tr rezilliği

EsdeathSama

80+ Bronze
Katılım
20 Haziran 2023
Mesajlar
1,229
Fanboycuklara selam olsun. Para iadesi gerçekleşti amazonda hatasını kabul etti arkadaşlar konuyla ilgilenen varsa 12 saatte geldi para. Fanboyluk yapıp çok bilmişlik taslayan arkadaşlar bundan daha komik durumlara düşemezdiniz :D Alıntıyı görüntüle
Amazon yine müşteri memnuniyetini ortaya koymuş fakat ortada bir hata olduğu gerçeğini değiştirmez. Sizin adınıza çok sevindim.
Uzun süredir amazonu kullanıyorum gerekirse 3 5tl fazla olsun başım ağrımasın bana o güveni aşılıyor. Fakat yanlışa da yanlış demek lazım. Amazon'da asla kusursuz değil burada sen sorun yaşamadın diye başkası da yaşamayacak gibi bir durum yok. Amazon babasının şirketi olsa bu kadar savunmayacak mahlukatlar konuşuyor, çok takmayın hocam.
 

liluzivert

80+ Bronze
Katılım
27 Mayıs 2024
Mesajlar
1,377
Tüm dünyanın gözleri önünde çocukları ve kadınları öldürmeleri senin menfaatinden önemli değil. Özet bu. Fonlayanlardan birisi de sensin. İstediğin kadar günah çıkarmaya çalış ben savaşı desteklemiyorum felan filan...

Sizin gibilerin bugün surlarda kızın kafasını kesip atan namussuzdan bir farkı yok.
beynin erimiş bence, savaşın suçlusu benmişim gibi davranıyorsun.

Hiç rus malı eşyaları kullanmayı kestin mi?
 

sfky9842

80+ Silver
Katılım
25 Şubat 2024
Mesajlar
2,453
Dahası  
Reaksiyon skoru
987
Konum
KONYA
İsim
baba merhaba
hocam hesabınıza kupon da tanımlayabilirler. bende de benzeri olmuştu 1 ay sonra 200tl alt limitsiz kupon vermişlerdi. müşteri memnuniyeti adı altında.
 

Hesef

80+
Katılım
24 Mayıs 2024
Mesajlar
251
N11 izlediği müşteri memnuniyetini bende hiç beğenmiyorum. Bu konuda haklısın. Mecbur bazen güzel indirimler oluyor. Oradan alışveriş yapıyoruz.
N11'den en son hangi konuda memnun kalmadınız? Bir kaç ay önce bana iyi yardımcı olmuşlardı ancak küçük bir üründü.
 

Bünyamina

80+ Platinum
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
13,957
N11'den en son hangi konuda memnun kalmadınız? Bir kaç ay önce bana iyi yardımcı olmuşlardı ancak küçük bir üründü.
10 larca stoğu olan ürünü ilk alanlardanım. Benim siparişim iptal edildi. Ben iptal nedeni sorduğumda stoklarımızda yok diye söyleyip geçiştirdiler. Üründe buydu. Konusunu ben açmıştım.
 
Son düzenleme:

Maethril_

80+ Bronze
Katılım
24 Aralık 2022
Mesajlar
1,061
Amazon yine müşteri memnuniyetini ortaya koymuş fakat ortada bir hata olduğu gerçeğini değiştirmez. Sizin adınıza çok sevindim.
Uzun süredir amazonu kullanıyorum gerekirse 3 5tl fazla olsun başım ağrımasın bana o güveni aşılıyor. Fakat yanlışa da yanlış demek lazım. Amazon'da asla kusursuz değil burada sen sorun yaşamadın diye başkası da yaşamayacak gibi bir durum yok. Amazon babasının şirketi olsa bu kadar savunmayacak mahlukatlar konuşuyor, çok takmayın hocam.
Aynen öyle hocam hata tabii ki olur önemli olan çözülmesi. Bazı mahlukatlar bir algoritmaya güvenip böyle kesin bir karara varabiliyor maalesef.
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
674
Dahası  
Reaksiyon skoru
209
İsim
Selim
Uygunsuz Dil & Küfürlü Paylaşım
kategori banı yemişsin artık kaç ürün alıp iade ettiysen yada sistemi suistimal ettiysen bilemiyorum. Normal.

amazon bu tarz hesaplara hesap uzmanları ile müdahale ediyor. sebebsiz yere banlamazlar.
Ya kardeş bırakın fanboyluğu Amazon şuan rezalet beni de değişim ürünü için 1 aydır bekletiyorlar her gün farklı yalan söyleyerek şu gün gelecek deniyor hiç bir şey olmuyor. Amazon eski Amazon değil aç bak şikayet konularına
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yorumlar tam çıldırmalık, Amazon’un köpeği olmuş burada değişik değişik havlayan tiplemeler var. Amazon tanrı zaten sıfır hata sıfır kusursuzluk demi, davar mısınız olum siz?
Bende ilk kez Amazon’da bir problem yaşadım o problem de ne yazık ki 1 aydır çözemediler ve bekletmeye devam ediyorlar.
Yine olsa yine Amazon’dan alım yapar mıyım evet yaparım fakat bu Amazon’un pazaryeri tanrısı olduğu anlamına da gelmiyor adam gelmiş bir şeyler sormuş param ne zaman yatar vs demiş buradaki davarlar adama laf atmaya başlamış komedi gibi. Amazon benim ürünümde ilk problem yaşattığında THH başvurmalı mıyım diye sorduğumda da aynı tip mahlukatlar gelip bana suçlu olan benmişim gibi davranmıştı onları dinleyip bir şey yapmadım peki ya noldu? 1 aydır ürünün ortada yok 😄
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Temmuz 2024
Mesajlar
441
Dahası  
Reaksiyon skoru
113
İsim
Ali Dogan
2tb ps5 WD okuma /yazma 7000mb/s nvme ssd almıştım. 3900TL artı gümrük. Sipariş iptal edildi. Ayni urunun fiyatı hemen 6600TL oldu. Amazon değil, Satıcı üçkağıtçı. O iptal ediyor çok ucuza bulunca. 2 ay oldu.
 

Korvo.

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
80
Dahası  
Reaksiyon skoru
33
İsim
Can Yavuz
Ya kardeş bırakın fanboyluğu Amazon şuan rezalet beni de değişim ürünü için 1 aydır bekletiyorlar her gün farklı yalan söyleyerek şu gün gelecek deniyor hiç bir şey olmuyor. Amazon eski Amazon değil aç bak şikayet konularına
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yorumlar tam çıldırmalık, Amazon’un köpeği olmuş burada değişik değişik havlayan tiplemeler var. Amazon tanrı zaten sıfır hata sıfır kusursuzluk demi, davar mısınız olum siz?
Bende ilk kez Amazon’da bir problem yaşadım o problem de ne yazık ki 1 aydır çözemediler ve bekletmeye devam ediyorlar.
Yine olsa yine Amazon’dan alım yapar mıyım evet yaparım fakat bu Amazon’un pazaryeri tanrısı olduğu anlamına da gelmiyor adam gelmiş bir şeyler sormuş param ne zaman yatar vs demiş buradaki davarlar adama laf atmaya başlamış komedi gibi. Amazon benim ürünümde ilk problem yaşattığında THH başvurmalı mıyım diye sorduğumda da aynı tip mahlukatlar gelip bana suçlu olan benmişim gibi davranmıştı onları dinleyip bir şey yapmadım peki ya noldu? 1 aydır ürünün ortada yok 😄
Hocam bende 10 gündür bekliyorum. Oled monitör almıştım. 14 gün sonunda ne yapacağım bilmiyorum. Sanırım iade isteyeceğim. Size iade seçeneği sundular mı?
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
674
Dahası  
Reaksiyon skoru
209
İsim
Selim
Hocam bende 10 gündür bekliyorum. Oled monitör almıştım. 14 gün sonunda ne yapacağım bilmiyorum. Sanırım iade isteyeceğim. Size iade seçeneği sundular mı?
Bende monitör aldım aynı şekilde, iade seçeneği sundular sunmasına da o an 2 tane ürün vardı indirimde ben amazondakini tercih ettim. Değişim zamanı geldiğinde de iki üründe de indirim yoktu, farklı ürün için kupon verin aynı kalitede ürünü alayım aynı paraya hayır dediler, aynı ürün için kupon verin onu alayım hayır, değişimde muadil bir şey ile değişin(aldığım monitörün stoğu yoktu) ona da hayır
 

Korvo.

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
80
Dahası  
Reaksiyon skoru
33
İsim
Can Yavuz
Bende monitör aldım aynı şekilde, iade seçeneği sundular sunmasına da o an 2 tane ürün vardı indirimde ben amazondakini tercih ettim. Değişim zamanı geldiğinde de iki üründe de indirim yoktu, farklı ürün için kupon verin aynı kalitede ürünü alayım aynı paraya hayır dediler, aynı ürün için kupon verin onu alayım hayır, değişimde muadil bir şey ile değişin(aldığım monitörün stoğu yoktu) ona da hayır
Bende stok var onda sorun yok. 1 kez değişim yapıldı, 4 gün sürdü. Gelen üründe de sorun olunca tekrar değişim yapalım dediler. Gönderdim, bugün 10. gün. Ses seda yok. Depoda işleme alınıp alınmadığı da belli değil. Müşteri hizmetleri net bir şey demiyor. Ne yapacağım bilmiyorum.
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
674
Dahası  
Reaksiyon skoru
209
İsim
Selim
Bende stok var onda sorun yok. 1 kez değişim yapıldı, 4 gün sürdü. Gelen üründe de sorun olunca tekrar değişim yapalım dediler. Gönderdim, bugün 10. gün. Ses seda yok. Depoda işleme alınıp alınmadığı da belli değil. Müşteri hizmetleri net bir şey demiyor. Ne yapacağım bilmiyorum.
Bana da depo sorun çıkartıyor aynı şekilde umarım çözülür bu kez seninki
 
Top Bottom