Arkadaşlar merhaba,
Direkt konuya gireyim. 7 kasım 2025 tarihinde amazon.com.tr platformundan Amazon Germany satıcısından 5000 serisi bi ekran kartı aldım.
14 kasım itibariyle ürün hala sipariş onaylandı olarak bekliyor ve teslim süresi onaylandığında mail alacağım söyleniyor.
Amazon müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğim her seferinde farklı bir şey söylendi ve bu farklılık 17 Kasım-8 ocak' a kadar değişiyor ve stok olmadığını söylüyorlar.
Ürünün fiyatı şuan %10 civarı arttı. İptal etmek istemiyorum ama kasanın her parçasını topladım ve ekran kartı kaldı.
Daha önce buradan sipariş veren oldu mu? İade sorunları, teslim süresi, garanti konusunda yaşadığınız olaylar vs var mı?
Cevaplarınız için teşekkürler.
Direkt konuya gireyim. 7 kasım 2025 tarihinde amazon.com.tr platformundan Amazon Germany satıcısından 5000 serisi bi ekran kartı aldım.
14 kasım itibariyle ürün hala sipariş onaylandı olarak bekliyor ve teslim süresi onaylandığında mail alacağım söyleniyor.
Amazon müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğim her seferinde farklı bir şey söylendi ve bu farklılık 17 Kasım-8 ocak' a kadar değişiyor ve stok olmadığını söylüyorlar.
Ürünün fiyatı şuan %10 civarı arttı. İptal etmek istemiyorum ama kasanın her parçasını topladım ve ekran kartı kaldı.
Daha önce buradan sipariş veren oldu mu? İade sorunları, teslim süresi, garanti konusunda yaşadığınız olaylar vs var mı?
Cevaplarınız için teşekkürler.