Neler Yeni

Amazon tarafından mağdur edildim.

Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
2 hafta önce aldığım deterjan agt nin saçmalığı yüzünde elime ulaşmayınca amazon iptal etti banada 39 TL hediye çeki verip paramı iade etti ve eğer aynı ürünü alırsanız aradaki farkı karşılama sözü verdiler.
Daha öncede klavye almıştım 6 ay sonra bozuldu iade aldılar yenisini sipariş geçtim aradaki 500 TL farkı iade ettiler.
Amazondan ne talep etsem genelde sorgusuz kabul edildi , edilmediği zaman başka mh bağlanıyorum sorun çözülüyor.

Ürün satıcısı amazon değilse fazla yardımcı olmuyorlar maalesef. Ürünün altına yorum yazın onlarla da ilgileniyorlar satıcı düşük puanı görüp sorun amazondaysa iletip yardımcı oluyorlar.
Bunun kralını yazıcam birazda da hem arama hem mesaj ile konuştum yanıt alamadım en son mail attım, buna da olumsuz dönüş gelirse THH'ye başvuracağız artık.
hocam hatalı göndermişler değişim yapmalılar söyledin mi fotoğraflar ile kanıt sundun mu
Kanıt vs istemediler direkt doğruysada işlem yapamayız dediler. Amazon balonu yurt dışı siparişlerde patladı.
Satıcı amazon değil ki satıcı değişim değil iade alıyordur belki sadece.
Dostum bu benim sorunum değil, ben bir ürün sipariş verdim ve bu bana gelmedi. Doğrusuyla değiştirilmeli hani kanunda falan da yazıyor ya :)
 

ozerotr

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Özer Güzel
Twitter
avoniss
Facebook
ozerotr
Ben de aynı problemi yaşıyorum. 4200e aldığım ramlerin bir tanesi arızalı çıktı. Değişim yapmıyorlar. Şimdiki fiyatı 5800tl. Diyorum ki yenisini alayım arızalı olanın fiyatını düşün, yok. Yenisini aldığım fiyattan verin diyorum bari. Ona da yok. En son bir kayıt açtılar, 3 gün bekle dediler. 4 gün geçti cevap yok, bugün yazdım. Olumsuz sonuçlandı diyor. Madem olumsuz sonuçlandı niye haber vermiyorsunuz? Gaming gecesinde ram indirime girdi almadım ben de kayıt sonuçlanmadı diye. Amazondan beklemediğim rezillik gerçekten. İncehesapta aynı ram daha ucuzdu amazondan aldım ben de sıkıntı olursa daha hızlı çözüme ulaşır diye. Başıma gelenlere bak... Şimdi otur da iade olmasını bekle paranın hadi bakalım.... Bir daha böyle hataya düşmem.
 

Farex

80+ Silver
Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
3,403
Uygunsuz Dil
Dostlar selam, Amazon.com.tr 'den JSAUX Çanta model ürünü 700tl ye vergi dahil aldım. Ürünü bana yanlış göndermişler ve iade alabiliyorlar ancak üründe şuan 1000tl olmuş ne yapabilirim? Güyya iyi diye amazondan alıyoruz birde uğraşıyoruz Hepsiburada premium amazondandn on kat daha iyidir benden demesi.
Kardeşim ilk sallamadan önce bir bak kim tarafından satılıyor amazon mu bir başkasımı. Eğer amazon değilse amazonun adını kirletmeye hakkın yok bu konuda ***** ***** yorumlar yapıp milletin aklını karıştırma.
 

İncinmişsin dedi

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2022
Mesajlar
1,332
Dostlar selam, Amazon.com.tr 'den JSAUX Çanta model ürünü 700tl ye vergi dahil aldım. Ürünü bana yanlış göndermişler ve iade alabiliyorlar ancak üründe şuan 1000tl olmuş ne yapabilirim? Güyya iyi diye amazondan alıyoruz birde uğraşıyoruz Hepsiburada premium amazondandn on kat daha iyidir benden demesi.
valla daha önce arkadaşım amazon germany'den ram almıştı kingston furry 2x16, ürünün kutusu hafiften nemliydi diye yazdı. o sizde kalsın biz size yenisini göndeririz dediler ve 5 günde gönderdiler :D
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Kardeşim ilk sallamadan önce bir bak kim tarafından satılıyor amazon mu bir başkasımı. Eğer amazon değilse amazonun adını kirletmeye hakkın yok bu konuda ***** ***** yorumlar yapıp milletin aklını karıştırma.
Umarım 2 yıllık bir üniversiteyi yırtına yırtına 4 yılda bitirebilirsin.
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Kardeşim beni abilerinle karıştırma ben zaten bitirdim üstüne benim sertifikalarım dahi var sen bi liseyi bitir sonrasına sana da bakacaz.
Abim olamazsın, liseyide senin gibi meslek veya anadoluda okumadım. Düzgün konuşmayı öğren sonra gel. Ortada bir ürün var ve benim sipariş verdiğim değil.
 

YazılımKafa

80+ Gold
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
5,045
Dostlar selam, Amazon.com.tr 'den JSAUX Çanta model ürünü 700tl ye vergi dahil aldım. Ürünü bana yanlış göndermişler ve iade alabiliyorlar ancak üründe şuan 1000tl olmuş ne yapabilirim? Güyya iyi diye amazondan alıyoruz birde uğraşıyoruz Hepsiburada premium amazondandn on kat daha iyidir benden demesi.
Değişim olması gerekiyor. Thh ye başvur. Sen haklısın her türlü. Bende amazondan kulaklık aldım. Ürün arızalı, değişim istiyorum yapmıyor, garantiye vereyim diyorum ürünü amazon ithal ettiği için garanti desteği de verilmiyor. Ama tr garantili diye satılıyor. Bende thh ye başvuracağım
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Ben de aynı problemi yaşıyorum. 4200e aldığım ramlerin bir tanesi arızalı çıktı. Değişim yapmıyorlar. Şimdiki fiyatı 5800tl. Diyorum ki yenisini alayım arızalı olanın fiyatını düşün, yok. Yenisini aldığım fiyattan verin diyorum bari. Ona da yok. En son bir kayıt açtılar, 3 gün bekle dediler. 4 gün geçti cevap yok, bugün yazdım. Olumsuz sonuçlandı diyor. Madem olumsuz sonuçlandı niye haber vermiyorsunuz? Gaming gecesinde ram indirime girdi almadım ben de kayıt sonuçlanmadı diye. Amazondan beklemediğim rezillik gerçekten. İncehesapta aynı ram daha ucuzdu amazondan aldım ben de sıkıntı olursa daha hızlı çözüme ulaşır diye. Başıma gelenlere bak... Şimdi otur da iade olmasını bekle paranın hadi bakalım.... Bir daha böyle hataya düşmem.
Amazon geldiğindeki iyi politikaları yüzünden tercih ediliyordu, bu hareketiyle sonu gittigidiyor gibi olur.
 

ozerotr

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Özer Güzel
Twitter
avoniss
Facebook
ozerotr
valla daha önce arkadaşım amazon germany'den ram almıştı kingston furry 2x16, ürünün kutusu hafiften nemliydi diye yazdı. o sizde kalsın biz size yenisini göndeririz dediler ve 5 günde gönderdiler :D
Ben de buna benzer olaylar yaşadım zaten bu yüzden hep amazonu tercih edip tavsiye ediyorum ama her ne olursa olsun amazon bir pazaryeri ve ürünleri kendisi satıyor. Üründen memnu kaldığımızda amazondan aldım dediğimiz gibi sıkıntı çıkınca da amazondan aldık diyeceğiz tabii ki. Satıcı kim olursa olsun ben paramı amazona ödüyorum. Gerektiğinde satıcıya ulaşıp "siz ürünü hatalı veya yanlış göndermişsiniz. Bu ürünün arkasında durmak zorundayız" diyip satıcıyı boş bırakmamalı. Benim yaşadığım problemde amazon müşteri hizmetlerine yazdığımda biz satıcı ile görüşemiyoruz dediler. Bu sizce ne kadar mantıklı? Benim aldığım bilgisayar parçası. Gelmesi sürdü 2 hafta. İade etsem en az 2 hafta daha sürecek. Bu paranın bir de bankaya yatma süresi var. Ürün zaten ben aldıktan sonra 1600tl zam yemiş. Bu süreçte nerden baksan en az 1 ay sürer. Bu süre sonunda fiyatlar ne olur az çok tahmin edilebilir. Yasalar bile aldığınız ürün ayıplıysa para iadesi, değişimi veya misli ile değişimi gerektiğini söylüyor. Amazonu orayı burayı savunacağınıza haklarınıza sahip çıkın. Biz haklarımıza sahip çıktıkça ne amazon ne hepsiburada ne de başka bir yer problem çıkartabilir.
 

TurkishAerospace

80+ Bronze
Katılım
9 Ekim 2022
Mesajlar
614
Dahası  
Reaksiyon skoru
235
İsim
taha
Malesef amazon u suistimal ettiler politikalarını. Ucuz ürünleri iade edeceğiz diyip bazen iade almıyordu kargo ücretinden dolayı.
Geçen dikey süpürge aldım 10900 e fiyat düştü 10500 e dedim fiyat farkını ödüyordunuz , kabul etmediler ürünü bize gönderin tekrar yeni fiyattan satın alın dediler. Amazon un sucu değil kısaca.
 
Top Bottom