Merhaba yaklaşık 1 yıl önce amazon üzerinden Steel series arctis 9 kulaklık satın aldım 27 temmuz tarihinde ürünüm bozuldu. Bende garantiye gönderdim ve garanti bana kulaklığı geri gönderdi ve şöyle bir rapor verdiler bana "Ürününü muadili mevcut olmadığı için değişim veya tamir işlemi yapılamamaktır, ürünün muadili veya para iadesi için satın aldığınız yere başvurun" özet olarak bu yazmaktadır. bu not ile amazona ulaştığımda bana 10 iş günü içinde değişim için size ulaşmaları için bir talep oluşturduuğunu söyledi. 10 iş günü sonrasında tekrar ulaştığımda biraz daha beklemem gerektiğini söylediler. 3 gün sonra tekrar ulaştığımda bana tekrar değişim için talep oluşturduklarını 3-5 gün içinde bana ulaşacaklarını söylediler. Bugün tekrar ulaştığımda eğer ürün mevcut değilse muadil gibi bir değişim yapmadıklarını sadece para iadesini yaptıklarını yada ürünün stoğunun gelmesini bekleyeceklerini söylediler. Sizce tüketici hakem heyetine başvursam muadilini alabilmem için yardımcı olur mu ? Aksi takdirde para iade almam durumumda o parayla güzel bir kulaklık alamam bu da benim için büyük bir sorun