Neler Yeni

Yardım Amazon veya Hepsiburada Satıcılı Telefon Almak

tugay05

80+
Katılım
12 Ağustos 2023
Mesajlar
419
Dahası  
Reaksiyon skoru
162
İsim
Tugay gedik
Dostlar selamlar herkese Iphone 16 veya 16 pro almayı düşünüyorum ve en uyguna Amazon ve Hepsiburadada var (Satıcı:Hepsiburada ve Amazon) buralardan telefon alıpta herhangi bir sorunla karşılaşan veya garantilik bir durum olduğunda sorun yaşayan oldu mu ? Tereddüt etmeden almalımıyım Yoksa Vatan , Mediamarkt gibi mağazalara gidip mi almalıyım aralarında 1-2k civarı bir fark mevcut Desteklerinizi bekliyorum teşekkürler
 

Vidor

80+
Katılım
26 Kasım 2024
Mesajlar
72
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
furkan
Sorunsuzca Hepsiburada satıcılı s23 ve Teknosa web sitesinden Teknosa satıcılı iphone 13 aldım.
 

Bünyamina

80+ Platinum
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
15,285
Amazondan ve hepsiburadadan telefon siparişlerim oldu. Hiçbir sorun yaşamadım. Öneririm.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,648
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,611
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Garantinin bu firmalarla bir alakası yok servisine yollayacaksın zaten.
 

Otobuscu06

80+ Bronze
Katılım
23 Kasım 2023
Mesajlar
1,478
Dahası  
Reaksiyon skoru
500
İsim
Ahmet
kanka ben hepsiburada satıcılı iphone 13 almıstım telefon geldi baktım ekran flexi arızalı hemen iadeye gönderdim hızlı bir şekilde iade aldılar hbden alabilirsin
 

QCerberusQ

80+ Bronze
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
1,341
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
611
İsim
Furkan Enes Kaplan
amazon ve hepsiburada satıcısı üzmez sorunsuz alabilirsiniz
 

ghnn

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
748
Dahası  
Reaksiyon skoru
278
İsim
Gökhan
Garantinin bu firmalarla bir alakası yok servisine yollayacaksın zaten.
ayıplı ürünlerde satıcı sorumlu hocam. servisler sadece arızalı ürünü tamir eder edemezse de tamir edilemediğine dair belge verir
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,648
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,611
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
ayıplı ürünlerde satıcı sorumlu hocam. servisler sadece arızalı ürünü tamir eder edemezse de tamir edilemediğine dair belge verir
Fark etmez, servis raporu istiyor her türlü.
 

ghnn

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
748
Dahası  
Reaksiyon skoru
278
İsim
Gökhan
Fark etmez, servis raporu istiyor her türlü.
olay düşündüğünden biraz daha farklı hocam ayıp ilk 6 ayda ortaya çıktıysa ispat yükümlülüğü satıcıdadır.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Fark etmez, servis raporu istiyor her türlü.
ayrıca servis raporu versen bile çoğu firma (büyük küçük neredeyse hepsi) enflasyon sebebi ile değişim yapmak istemiyor fatura tutarını iade edelim diyor. yine thh başvurmak durumunda kalıyorsunuz
edit: başıma onlarca defa geldi fatura tutarı ürünün ikinci el değerinin yarısı hatta daha azı olabiliyor o kadar kötü bir seçenek oluyor ki. onu da anca sorunu tüketici hakem heyeti ile çözebiliyorsun
 
Son düzenleme:

nightsoldier

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2022
Mesajlar
983
Dahası  
Reaksiyon skoru
425
İsim
C.S.
ayıplı ürünlerde satıcı sorumlu hocam. servisler sadece arızalı ürünü tamir eder edemezse de tamir edilemediğine dair belge verir
Servisler ürün tamir edilemezse para iadesi de yaparlar. Satıcı telefonu satıp, senin eline sorunsuzca geçmesini sağlamakla yükümlü, gerisine karışmaz. Arızalı bir telefonu servise vermek ve süreci takip etmek işkence olduğundan millet iade edip geçiyor. İade cihaz da fabrikaya gönderilip yeniden testlere tabi tutuluyor ( yersen!) . Çoğu zaman arızalı iadeli ürün başkasına satıldığından, farketmeyen biri oluncaya kadar piyasada dolanıyor.
Ancak satıcı telefonu satar, orada onun görevi biter. Ondan sonra çıkan sorunlar servisin çözmesi gerekir. Hanıma tecno phantom v flip 5g aldım, kutudan ekranda siyah leke ile çıktı, servise gönderdim, ellerinde yedek parça ve swap cihaz olmadığından para iadesi yaptılar mesela.
 

ghnn

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
748
Dahası  
Reaksiyon skoru
278
İsim
Gökhan
Servisler ürün tamir edilemezse para iadesi de yaparlar. Satıcı telefonu satıp, senin eline sorunsuzca geçmesini sağlamakla yükümlü, gerisine karışmaz. Arızalı bir telefonu servise vermek ve süreci takip etmek işkence olduğundan millet iade edip geçiyor. İade cihaz da fabrikaya gönderilip yeniden testlere tabi tutuluyor ( yersen!) . Çoğu zaman arızalı iadeli ürün başkasına satıldığından, farketmeyen biri oluncaya kadar piyasada dolanıyor.
Ancak satıcı telefonu satar, orada onun görevi biter. Ondan sonra çıkan sorunlar servisin çözmesi gerekir. Hanıma tecno phantom v flip 5g aldım, kutudan ekranda siyah leke ile çıktı, servise gönderdim, ellerinde yedek parça ve swap cihaz olmadığından para iadesi yaptılar mesela.
hocam açın kanunu okuyun o zaman. kimin ne sorumluluğu var hepsi yazıyor.
 

kayra2321

80+ Bronze
Katılım
8 Ocak 2025
Mesajlar
956
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
İsim
Kayra
Hepsiburadadan 4 telefon 1 laptop 1 tablet 1 monitör aldım problem olmaz.
 
Top Bottom