Amd 3500X OC Nasıl Yapılır

NitRush

80+
Katılım
3 Nisan 2020
Mesajlar
9
Reaksiyon skoru
0
Selamlar 2 hafta önce dadg2 sistem aldım işlemcinin max frekansı 4.1 Ghz olarak gösteriliyor direk ona mi cekeyim yoksa 4.05 ghz mi yapayim
Sogutucum Amd Wraith Prisim(Hediye olarak takmışlar)
 

umrım yardımcı olabilmişimdir :)
Teşekkürler hocam ben max frekansa aldigim zaman fanlar uzun süre tam güç çalıştı sistemden gücü kesip yeniden başlattım safe mode da hızı 4.05 e aldım açildi masaüstüne geldim sanirim fazla irdelemeye gerek yok :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,071
Mesajlar
11,083,869
Üyeler
198,233
Son üye
AlSatçıDESTROYER
Geri
Top