AMD FSR 3.0 Rx 6000

1667578540910.png

O puanlar ile mi karşılaştırıyorsunuz cidden. Komiksiniz...
 
Kafayı yemişsin veya çok cahilsin :D Mesela şimdi sen xiamonin 72MP kamerasının iPhone'un 24MP kamerasından daha iyi çektiğini mii savunuyorsun ? Oradaki puanlamalar sadece nümerik rakamlara göre yapıılıyor. Komik olma dostum. iPhone pahalı bir telefon değil. Ülkendeki kur 18.5 ve 2X vergi alınıyor. Dünyadaki tartışmasız en kaliteli telefon.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
O puanlar ile mi karşılaştırıyorsunuz cidden. Komiksiniz...
Arkadaş Xiaominin 8 çekirdekli işlemcisinin iPhone'un 6 çekirdekli işlemcisinden daha iyi olduğunu zannediyor :D
 
iPhone'a performansı geride olarak belirtmek saçma geldi. En azından adı yüzünden fiyatı yüksek de. Sadece de adı yüzünden değil adamlar yapıyor. :D
Fiyatına göre performansı geride diyorum. Ayrıca iPhone alanların(en azından bizim ülkede) %90ı insanlara bakın benim iPhone'um var diyip hava atmak için alıyor. Zaten kapitalist düzen yüzünden millet iPhone aliyo dedim
 
Fiyatına göre performansı geride diyorum. Ayrıca iPhone alanların(en azından bizim ülkede) %90ı insanlara bakın benim iPhone'um var diyip hava atmak için alıyor. Zaten kapitalist düzen yüzünden millet iPhone aliyo dedim
Evet çoğu öyle, şimdi bende 13 Pro kullanıyorum. Aynı telefonu kullananlar ne bileyim elinde taşıyor kamera gösteriyor falan :) Gereği yok işlerim gereği aldım kullanıyorum. Kesinlikle dediğin gibi popülerlikten.
 
"sırf adım yüzünden satıyorum"
Ndivia

Ndivia bayıldı bu yorumdan sonra
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,914
Mesajlar
11,082,434
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top