AMD FSR 3.0 Rx 6000

Ege1641

80+ Silver
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
2,281
Reaksiyon skoru
866
Dün AMD 7000serisini tanıttı herkesin bildiği gibi ve AMD 7000de performansı arşa çıkarmış gibi duruyo. Tahminimce bundan sonra Nvidia aynı iPhone gibi olur. Performans olarak geride olmasına rağmen sırf adı yüzünden satar gibi duruyo. Dün tanıtımı isleyemedim ve bir sorum olucak. Fsr 3.0dan bahsettiler mi ve Rx 6000serisine gelip gelmiyicegiyle ilgili detay verdiler mi. Tahminim gelicegi yönünde ama soriyim dedim.
 
Takibe aldım konuyu en çok merak ettiğim şeylerden biri... (Bence kimse bilmiyor Nvidia dlls 4 ü 3000 e getirmedi AMD de getirmez büyük ihtimal)
 
Dün AMD 7000serisini tanıttı herkesin bildiği gibi ve AMD 7000de performansı arşa çıkarmış gibi duruyo. Tahminimce bundan sonra Nvidia aynı iPhone gibi olur. Performans olarak geride olmasına rağmen sırf adı yüzünden satar gibi duruyo. Dün tanıtımı isleyemedim ve bir sorum olucak. Fsr 3.0dan bahsettiler mi ve Rx 6000serisine gelip gelmiyicegiyle ilgili detay verdiler mi. Tahminim gelicegi yönünde ama soriyim dedim.
iPhone ' a performans olarak geride demek bilemedim :D Bu bahsettiğin şey gibi olmuş biraz, RTX 3060 12GB , RTX 3070 8 GB o yüzden RTX 3060 daha iyi demek gibi :D
 
Takibe aldım konuyu en çok merak ettiğim şeylerden biri... (Bence kimse bilmiyor Nvidia dlls 4 ü 3000 e getirmedi AMD de getirmez büyük ihtimal)
Ben öyle düşünmüyorum. Nvidia'nın dlss 3ü getirmiyicegi belliydi çünkü Nvidia bunu satış taktiği olarak hep yapiyo. Mesela dlss ilk çıktığında onu GTX serisine hiç getirmediler bile. Ama AMD FSR 2.0 teknolojisini kullanmak için kartının AMD olmasına bile gerek yok. 3.0da da aynı şekil olucagini düşünüyorum ben
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

iPhone ' a performans olarak geride demek bilemedim :D Bu bahsettiğin şey gibi olmuş biraz, RTX 3060 12GB , RTX 3070 8 GB o yüzden RTX 3060 daha iyi demek gibi :D
iPhone 14 fiyatına göre iyi bir seçenek değil bahsettiğim şey bu. Yani iPhone şuan muadillerine göre telefonlarini çok daha pahalıya satiyo nasılsa kapitalist düzen var herkes alır diyerek. Nvidiada bu şekilde iPhone olma yolunda ilerliyo bana göre.
 
iPhone ' a performans olarak geride demek bilemedim :D Bu bahsettiğin şey gibi olmuş biraz, RTX 3060 12GB , RTX 3070 8 GB o yüzden RTX 3060 daha iyi demek gibi :D
ip 13 ile 14 arasında fark yok ama fiyat farkı var, ben iphone'a yada nvidia'ya kötü demem.ama rakipleri (fiyat) tokatlıyorsa tabikide rakibi tercih ederim. ip 13 yada 14 aldın kolay bozulmaz mesela ama gidip son model xiaomi samsung felan alıp aynı kullanmak var. sadece nvidia'nın daha çok özelliği var. amd fsr 3.0'ı 6000 serisine getirmesi satışların patlaması demek. şahsen gelir diye düşünüyorum.
 
Şu driver olaylarını tamamen çözene kadar Nvidia hep gözümde bir tık daha önde olacak RX 570 Kullanıyor kuzenim driverlerin yüzünden drop olaylarımı dersin başka sorunlarmı dersin
FSR 3.0 Gelse dahi 2.0 dan çok 'da bir farkı olacağını düşünmüyorum dlss 3.0 a rakip olacak bi teknoloji değil bence olabilmesi için yeni nesil kartlara nvidanın yaptığı gibi yeni çipler eklemesi lazım
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: EYgt
ip 13 ile 14 arasında fark yok ama fiyat farkı var, ben iphone'a yada nvidia'ya kötü demem.ama rakipleri (fiyat) tokatlıyorsa tabikide rakibi tercih ederim. ip 13 yada 14 aldın kolay bozulmaz mesela ama gidip son model xiaomi samsung felan alıp aynı kullanmak var. sadece nvidia'nın daha çok özelliği var. amd fsr 3.0'ı 6000 serisine getirmesi satışların patlaması demek. şahsen gelir diye düşünüyorum.
Piyasadaki hiçbir android telefon iphone 14 ' ten daha iyi değil. İstediğin testleriyle karşılaştırabilirsin. 13 ve 14 arasında fark yok değil, fark var. Ve fiyat farkıda sadece 100 dolar. 100 dolar için gayet fiyat farkı var. Sana bu kadar yansımasının nedenlerini dolar kurunda ve ülke yönetiminin koyduğu vergilerde aramalısın :D
 
FSR açık kodlu gibi herkese her ürüne sunuyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

RX6000 e sunucaklardır.
 
Piyasadaki hiçbir android telefon iphone 14 ' ten daha iyi değil. İstediğin testleriyle karşılaştırabilirsin. 13 ve 14 arasında fark yok değil, fark var. Ve fiyat farkıda sadece 100 dolar. 100 dolar için gayet fiyat farkı var. Sana bu kadar yansımasının nedenlerini dolar kurunda ve ülke yönetiminin koyduğu vergilerde aramalısın :D
gir bak bakalım, en yüksek puanlı xiaomi, samsung ve ip 14 pro max
 
iPhone'a performansı geride olarak belirtmek saçma geldi. En azından adı yüzünden fiyatı yüksek de. Sadece de adı yüzünden değil adamlar yapıyor. :D
 
Dün AMD 7000serisini tanıttı herkesin bildiği gibi ve AMD 7000de performansı arşa çıkarmış gibi duruyo. Tahminimce bundan sonra Nvidia aynı iPhone gibi olur. Performans olarak geride olmasına rağmen sırf adı yüzünden satar gibi duruyo. Dün tanıtımı isleyemedim ve bir sorum olucak. Fsr 3.0dan bahsettiler mi ve Rx 6000serisine gelip gelmiyicegiyle ilgili detay verdiler mi. Tahminim gelicegi yönünde ama soriyim dedim.
iphone 14 hariç tüm iphoneler fiyatını hak eder. kameradan yazılıma kadar rakipsiz bir marka en iyi android bile yanına yaklaşamaz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,818
Mesajlar
11,081,526
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top