Dün AMD 7000serisini tanıttı herkesin bildiği gibi ve AMD 7000de performansı arşa çıkarmış gibi duruyo. Tahminimce bundan sonra Nvidia aynı iPhone gibi olur. Performans olarak geride olmasına rağmen sırf adı yüzünden satar gibi duruyo. Dün tanıtımı isleyemedim ve bir sorum olucak. Fsr 3.0dan bahsettiler mi ve Rx 6000serisine gelip gelmiyicegiyle ilgili detay verdiler mi. Tahminim gelicegi yönünde ama soriyim dedim.