İbrahim Özel
80+ Silver
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 4,778
- En İyi Cevap
- 13
- Reaksiyon skoru
- 3,407
AMD hem F/P hem de anakart çeşidi çok. Soğutucuları güzel.
Alakası Bile Yok. Sana Burda Birsürü Neden Sayarım Ama Birçok Konuya Yazı Yazıyorum.Knk amd çok ısınıyor ama çok da performanslı bir işlemci intel ısınmıyor kolay kolay
Bana sorarsan direk amd
Çünkü tam bir f/p işlemci
Amd sebebi daha fiyat performans intel her sene anakart chipseti değistiriyor yarin islemci degistirsen yaninda anakart da degistirmen gerekiyor.Ayrıca soğutucu masrafinda var.Sizce amd mi intel mi? Neden?
Sadece oyun oynayıp internette dolaşıyorsan intal ama edit vs uğraşıyorsan AmdSizce amd mi intel mi? Neden?