Sorunun anakartta olduğuna eminmisiniz ?İnce hesaptan sıfır Asus Prime B650M-A WIFI II AMD anakart satın aldım sistemi işten anlayan gaming mağazasında toplattım sistemi çalıştırdıktan sonra ekrana görüntü vs gelmedi anakartın sorunlu olup iade ve değişim için gönderdim ince hesapta kullanıcı hatası olduğunu ve servise yönlendirebileceklerini söylediler ürün kamera karşısında toplandı kontrol edilmeden gönderilen sıfır ürünün mesuliyetini kabul etmeleri gerektiğini düşünüyorum servisten çıkacak sonuç daha belli olmadı servis sonrası tüketici hakem heyeti tek sonuçmu olur ? Kart görüntüsünü ekledim işten anlayan birileri bakabilirmi düzelirmi ?
Böyle bir şekilde konuştum fakat orada çalışan arkadaş aynı şeyleri konuşmamızın bir anlamı yok biz günde 5000 anakart satıyoruz hangisini açıp bakalım gibi cevapler verdiElimde kamera görüntüleri var deseydin, yani kullanıcı hatası olmadığı yönünde onları böyle ikna edebilirdin. Eğer buna rağmen inat ederlerse mecbur THH başvurmalısın.