keremogtt
80+
- Katılım
- 2 Ocak 2021
- Mesajlar
- 182
- Reaksiyon skoru
- 40
Dostlar, üniversiteden yeni döndüm evdeki kasada problem var ve durum şöyle: kasa açılıyor monitör de açık ancak monitöre görüntü gelmiyor ve ekstra olarak anakart üzerinde beyaz bir nokta ışık var. Ben yokken kasayı tamirciye götürmüsler bizimkiler ve powersupply yenilenmesi, termal macun yenilenmesi ve format işlemi yapılıp geri vermişler ve düzelmiş bi süre ancak yine tekrar eden problem yukarıda anlattığım şekilde. Ne yapmalıyım sorun sizce ne olabilir?