Anakartimda Aio Pump Yok

Pompa portu yoksa cpu fan a tak, radyatöre bagli fanlari sys fan a tak. Fanları işlemci sıcaklığına göre bir dan eğrisi yapabilirsin. Ama pompayı bir eğri yapma. Sabit çalışsın. Pompalar full speed te calistirilmak uzere tasarlanmıştır. Sıcaklığa gore eğri yaparsan çok çabuk bozulur.
e hocam cpu fan gırısı ıslemcı sıcaklıgna gore degısmıyor mu eger pompayı oraya takarsam kı suan takılı da bıostan cpu fan expertten cpu fanı fullemem mı lazım
 
Kasa fan headerlere takabilirsin ama pwm değildi ocypus dc modda çalıştır
Pompa portu yoksa cpu fan a tak, radyatöre bagli fanlari sys fan a tak. Fanları işlemci sıcaklığına göre bir dan eğrisi yapabilirsin. Ama pompayı bir eğri yapma. Sabit çalışsın. Pompalar full speed te calistirilmak uzere tasarlanmıştır. Sıcaklığa gore eğri yaparsan çok çabuk bozulur.
yok hocam dewamke
kendin fan eğrisi yapabilirsin
full speed yapma fabrikasyon veriye bak manuel olarak 2600 rpm falan yap benimki kendisi öyle çalışıyor mesela 3200 e kadar çıkıyorda yorar diye slient moda aldım kasanın fanlar bile duruyor ısınmadığından
hocalarım dedıgınız gıbı pompa gırısını cpu fana taktım fanların guc gırısını ıse che fan 1e taktım ve bıostan fan expretten hepsını standarta aldım ama arkadan boyle boguk bır ses gelıyor bass sesı gıbı nedır bu ılk defa sıvı sogutma aldım ne oldugnu bılmıyorum normalmıdır
 
e hocam cpu fan gırısı ıslemcı sıcaklıgna gore degısmıyor mu eger pompayı oraya takarsam kı suan takılı da bıostan cpu fan expertten cpu fanı fullemem mı lazım
Bios a gir. Cpu fan a eğer pompayı taktiysan full speed e al. Radyatör fanlarini ise belli sicakliklara gore yuzdesini ayarla. 80 derecede %100 çalışsın, 70 derece % 75 gibi
 
Bios a gir. Cpu fan a eğer pompayı taktiysan full speed e al. Radyatör fanlarini ise belli sicakliklara gore yuzdesini ayarla. 80 derecede %100 çalışsın, 70 derece % 75 gibi
onu fulleyınce dedıgım ses daha da artıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasa fan headerlere takabilirsin ama pwm değildi ocypus dc modda çalıştır
Pompa portu yoksa cpu fan a tak, radyatöre bagli fanlari sys fan a tak. Fanları işlemci sıcaklığına göre bir dan eğrisi yapabilirsin. Ama pompayı bir eğri yapma. Sabit çalışsın. Pompalar full speed te calistirilmak uzere tasarlanmıştır. Sıcaklığa gore eğri yaparsan çok çabuk bozulur.
yok hocam dewamke
kendin fan eğrisi yapabilirsin
full speed yapma fabrikasyon veriye bak manuel olarak 2600 rpm falan yap benimki kendisi öyle çalışıyor mesela 3200 e kadar çıkıyorda yorar diye slient moda aldım kasanın fanlar bile duruyor ısınmadığından
aynı boyle bır ses gelıyor
 
Son düzenleme:
onu fulleyınce dedıgım ses daha da artıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:






aynı boyle bır ses gelıyor
Pompanın kalitesine göre değişir bişey diyemem. Suyun devir daim hızı önemli. Normal fanlar gibi değiller. Sıcaklığa göre eğri yapman ömrünü kısaltır.
Benim pompa 5600-5700 rpm e kaçar çıkıyor ve kuş ötüyor gibi çok ince bir ses çıkarıyor. 4000 RPM e sabitledim, sürekli böyle çalışıyor. Ona göre kendin sabitleyebilirsin.
 
Pompanın kalitesine göre değişir bişey diyemem. Suyun devir daim hızı önemli. Normal fanlar gibi değiller. Sıcaklığa göre eğri yapman ömrünü kısaltır.
Benim pompa 5600-5700 rpm e kaçar çıkıyor ve kuş ötüyor gibi çok ince bir ses çıkarıyor. 4000 RPM e sabitledim, sürekli böyle çalışıyor. Ona göre kendin sabitleyebilirsin.
onu ayarlaymıyorum standart modu da secsem full speed modu da secsem 2600 rpm sabıt
 
Sistem Fan soketlerinden birine tak sonra BİOS'dan fan devrini full'e çek.
 
Sistem Fan soketlerinden birine tak sonra BİOS'dan fan devrini full'e çek.
2616rpm sabit. Buyuk ihtimalle max limiti bu hocan.onceki mesajlarimdaki reddit videosu ya da yeni konuma da bakarmisiniz hocam o konu hakkında fikriniz varmi
 
Geri
Top