Neler Yeni

"ANKET" LOL"de maksimum ciktiginiz lig? Oyunda neler degismeli?

LOLde MAX CIKTIGINIZ LIG?

  • CHALLENGER

    Oylar: 4 11.1%
  • GRANDMASTER

    Oylar: 2 5.6%
  • MASTER

    Oylar: 3 8.3%
  • DIAMOND

    Oylar: 7 19.4%
  • EMERALD

    Oylar: 2 5.6%
  • PLAT

    Oylar: 6 16.7%
  • GOLD

    Oylar: 6 16.7%
  • SILVER

    Oylar: 2 5.6%
  • BRONZ

    Oylar: 0 0.0%
  • IRON

    Oylar: 0 0.0%
  • Hic lig kasmadim. UwU seklinde takiliyorum.

    Oylar: 4 11.1%

  • Oy kullanan toplam üye
    36
Katılım
12 Mayıs 2024
Mesajlar
205
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
gorkem
Neredeyse harita kadar ultisi kadar ultisi olan Warwick ++'a mı? Kalsın. Ayrıca karakteri oynamıyorsun karakter zaten ulti ve w ile kendi kendine oynuyor. Ağır Yara denilen zımbırtı bir işe yaramadığı için savaşa yarı can, canı tamamen dolu şekilde çıkabiliyor. Tamamen tasarım hatası, hikaye olarak bile tasarım hatası. O kadar dehşet verici şey yapılabilirdi beyaz saçlı anime kızı yapmayı seçmişler.
Ultisini tutturmak biraz zor gibi. Onun disindaki her seyde haklisin. Yani haritanin bir ucundan bir ucuna tutturmak zor. Yoksa orta mesafeden gayet tutturuluyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Neredeyse harita kadar ultisi kadar ultisi olan Warwick ++'a mı? Kalsın. Ayrıca karakteri oynamıyorsun karakter zaten ulti ve w ile kendi kendine oynuyor. Ağır Yara denilen zımbırtı bir işe yaramadığı için savaşa yarı can girip, canı tamamen dolu şekilde çıkabiliyor. Tamamen tasarım hatası, hikaye olarak bile tasarım hatası. O kadar dehşet verici şey yapılabilirdi beyaz saçlı anime kızı yapmayı seçmişler.
Bunun gibi yeni cikan UwU carlarinin hikayeleri cok fazla, ugrasilmamis, ozenilmemis ve yarim kalmis duruyor. Karakter tasarimlari, cok fazla gayligi ve escinselligi andiriyor. Bir de son zamanlarda iyice bokunu cikartmiscasina, kadin cinsiyetine yonelik seyler cikiyor. Kitlesinin cogu birakti. Birakmaya da devam ediyor. Karakter tasarimlari berbat. Hikayeleri yarim yamalak. Artik denge diye bir sey kalmadi. Bence yeni harita eski lol ruhunu bozdu. Onceden ugursuz koruluk vardi. Bunun benzeri ekstra ranked girebilecegin harita cikabilirdi. Smolder denilen karakter de, zaten inanilmaz cocuksu. Ya bilmiyorum eski ruhunu kaybetti oyun ya. Hani artik ne hikayesiyle, ne de karakter tasarimiyla hicbir sekilde ismine layik bir oyun degil. Dusunsene, bim kasiyerini alip oyuna koymak gibi bir sey, su yeni cikardiklari aurora denilen karakter. Cok kotu cok her sey. Sirf teamfight tacticsin complarina uygun olsun diye cikardiklari sacma sapan kostumler mi dersin. Riotun bitmek bilmeyen, para hirsi mi dersin. Gercekten oyunu seven community"i uzaklastirip, daha cok SJW tayfaya hitap edecek ne varsa cikarttilar. Oyuna girdigim zaman sanki baska bir oyun oynuyorum artik.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2024
Mesajlar
430
Dahası  
Reaksiyon skoru
221
İsim
Ad
Basliktaki gibi lolde maksimum hangi lige ciktiniz? Ve hangi sunucuda. TR serverindaki de neylerden rahatsizlik duyuyorsunuz? Ayrica oyuna yeni gelen neler sizi rahatsiz ediyor? Su olsa daha iyi olur dediginiz bir sey var mi?
Azami cana göre hasara, gerçek hasara, görünmezliğe ve hedeflenemez olma mekaniklerine çeki düzen lazım.

Azami cana göre ve gerçek hasar saçma çünkü, mesela dövüşçü bir şampiyon oynuyorsun ve azami cana göre ya da gerçek hasar veren şampiyona 2-3 seviye 1-2 tam eşya fark atmışsın. He işte, azami cana göre hasar veren şampiyon sana diyor ''canının %25'i bence yok'' gerçek hasar veren de ''zırh ve büyü direncinin %25'i bence yok'' diyor, ve eşyalardan aldığın verim de, seviye farkından gelen niteliklerin de pek bir anlamı kalmıyor.

İşin daha kötü tarafı neredeyse her karakterde var artık, Aurora mı ne gelmiş pasifinde azami cana göre hasar var, Skarner yenilendi pasifinde azami cana göre hasar var, K'sante tank ama gerçek hasar verebiliyor, Renata destek ama pasifinde nedense azami cana göre hasar var.

Görünmezlik saçma çünkü cevap veremiyorsun. Shaco görünmez halde gelip sırtına hançeri saplayıp yarı canını götürünce görebiliyorsun, Vayne her takla atışında görünmez oluyor, üstüne Hayalet alıyorlar saçma sapan HH'si oluyor, Kai'sa da benzer şekilde. Oyunda pek fazla görünmezlik yok diye dikkat etmemiş olabilirsiniz ama mekaniğin bir cevabı yok en fazla tarayıcı açabilirsiniz belki.

Hedeflenemez olmak saçma çünkü hedef alamıyorsun. Yani hedef alamadığın birine ne yapabilirsin? Hadi Kayn ulti atınca hedeflenemez olsun sonuçta ulti. Vladimir W ile hedeflenemez olsun, hantal bir karakter ve can bedeli yüksek. YA AKALİ NİYE W BASIP HEDEFLENEMEZ OLUYOR YA, YA GWEN NİYE HEDEFLENEMEZ OLUYOR YA. YA MASTER Yİ NİYE YA NİYE.

Bunun dışında oyunda mana diye bir şey var ama yok. Desteğe Lux alınıyor, Işık Bağı, Işık Patlaması, Işık Bağı, Işık Patlaması, Işık Bağı, Işık Patlaması. Yağdırıyor yetenekleri, arada rakip şampiyona normal saldırı yaptığı için Pratik Zeka açılıyor ve beleşe mana yeniliyor, bu rünü girmese bile dert değil Kayıp Cilt ile sorunu çözüyorlar zaten. Artık dakika 20'den sonra beleşe mavi de geliyor.

Düşük ligde güçlü diye saçma sapan karakter zayıflatıyorlar, en son Kassadin'in E'sinin yetenek gücü oranını %10 düşürmüşlerdi galiba. Hatta başta ultisini zayıflatacaklardı : D sonradan en azından ondan vazgeçtiler. Abi karaker 16 seviyeye kadar oyunda yok ya, hayır niye batıyor bu karakterler size. Gidip Rammus'u zayıflatıyorlar ortalama ligde güçlü diye. Samira'ya nedense dokunulmuyor ya, neredeyse her maç yasaklanan şampiyona nedense dokunulmuyor ya, belki sarı kostümü var diyedir. Ama Kayle batıyor, 16'ya kadar oyunda doğru düzgün iş yapmayan karakter batıyor, Amumu batıyor.

Yeni şampiyonların yetenek kiti eski şampiyonların yetenek kitine göre nereden baksan 3 kat daha dolu. Hatta o kadar dolu oluyor ki çoğundan mekanik falan silindi, adamlar o kadar dolu yapıyorlar ki mekanik silerek çözüyorlar.
Samira dostlara atılabiliyordu, Sylas'ın E2'si kalkan kazandırıyordu, sonradan büyü kalkanı oldu, daha sonra kaldırıldı. Akali'nin Q'su ucundan tutunca Akali'yi iyileştiriyordu. Akali'nin W'su kule görüşü ile açılmıyordu. Akali'nin R'sinin ilk kullanımı beceri atışıydı. Akali'nin R'sinin ilk kullanımı hedefi yarım saniye sersemletiyordu. Yuumi direkt rework yedi. İrelia'nın pasifi açıkken kalkanlara karşı kanama etkisi bırakıyordu. İrelia'nın R'si Silahsız bırakıyordu. Zeri pasifiyle kalkan araklabiliyordu. Pyke'ın E'si orman yaratıklarına hasar verebiliyordu. Bazıları rework yiyenler de pek önemli değil bence.

11.15 yaması
1721526083429.png

11.5 yaması
1721526157660.png

14.9 yaması
1721526203586.png


Bunun dışında Riot'un artık kazanma oranına göre dengeleme yapmayı bırakması lazım. Mesela Yone'ye yanlış rün giren birisi ne kadar iyi oynar di mi?
1721526310005.png

Ya da eski A Sol'u kaç kişi oynuyordu da sana sağlıklı veri sunuyor?
1721526374258.png


Neyse kafam eridi ben gidiyom
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ultisini tutturmak biraz zor gibi. Onun disindaki her seyde haklisin. Yani haritanin bir ucundan bir ucuna tutturmak zor. Yoksa orta mesafeden gayet tutturuluyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bunun gibi yeni cikan UwU carlarinin hikayeleri cok fazla, ugrasilmamis, ozenilmemis ve yarim kalmis duruyor. Karakter tasarimlari, cok fazla gayligi ve escinselligi andiriyor. Bir de son zamanlarda iyice bokunu cikartmiscasina, kadin cinsiyetine yonelik seyler cikiyor. Kitlesinin cogu birakti. Birakmaya da devam ediyor. Karakter tasarimlari berbat. Hikayeleri yarim yamalak. Artik denge diye bir sey kalmadi. Bence yeni harita eski lol ruhunu bozdu. Onceden ugursuz koruluk vardi. Bunun benzeri ekstra ranked girebilecegin harita cikabilirdi. Smolder denilen karakter de, zaten inanilmaz cocuksu. Ya bilmiyorum eski ruhunu kaybetti oyun ya. Hani artik ne hikayesiyle, ne de karakter tasarimiyla hicbir sekilde ismine layik bir oyun degil. Dusunsene, bim kasiyerini alip oyuna koymak gibi bir sey, su yeni cikardiklari aurora denilen karakter. Cok kotu cok her sey. Sirf teamfight tacticsin complarina uygun olsun diye cikardiklari sacma sapan kostumler mi dersin. Riotun bitmek bilmeyen, para hirsi mi dersin. Gercekten oyunu seven community"i uzaklastirip, daha cok SJW tayfaya hitap edecek ne varsa cikarttilar. Oyuna girdigim zaman sanki baska bir oyun oynuyorum artik.
Smolder yayınlandıktan kısa bir süre sonra görsel rework yedi bu arada : D O kadar kötüydi ki.
Mesaj otomatik birleştirildi:

1721526493237.png

Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu Leona'ya gelecek kostümün rezilliğine baksana. Ulan karakter zırh giyiyordu lan ZIRH LAN NAPTINIZ YA
1721526600703.png

Mesaj otomatik birleştirildi:

KARAKTERİ KALKANI KDA KAİSA YAPMIŞLAR YA
1721526677585.png

İnce belli kadının açık göbeğini görmekten ksuturcam ya bıktım ya
YA ŞU 2018'DE ÇIkan ksotümüm karizmasına bak
1721526746192.png

Mesaj otomatik birleştirildi:

Şununla birleştirmişler be
1721526794445.png

Karakterin orijinal halinin prestijine ayıp be
 

Ekler

  • 1721526570888.png
    1721526570888.png
    593.9 KB · Hit: 1
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
304
Dahası  
Reaksiyon skoru
87
İsim
Uğur
ömrümü yedi ömrümü geri isterdim :)
 
Katılım
12 Mayıs 2024
Mesajlar
205
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
gorkem
Azami cana göre hasara, gerçek hasara, görünmezliğe ve hedeflenemez olma mekaniklerine çeki düzen lazım.

Azami cana göre ve gerçek hasar saçma çünkü, mesela dövüşçü bir şampiyon oynuyorsun ve azami cana göre ya da gerçek hasar veren şampiyona 2-3 seviye 1-2 tam eşya fark atmışsın. He işte, azami cana göre hasar veren şampiyon sana diyor ''canının %25'i bence yok'' gerçek hasar veren de ''zırh ve büyü direncinin %25'i bence yok'' diyor, ve eşyalardan aldığın verim de, seviye farkından gelen niteliklerin de pek bir anlamı kalmıyor.

İşin daha kötü tarafı neredeyse her karakterde var artık, Aurora mı ne gelmiş pasifinde azami cana göre hasar var, Skarner yenilendi pasifinde azami cana göre hasar var, K'sante tank ama gerçek hasar verebiliyor, Renata destek ama pasifinde nedense azami cana göre hasar var.

Görünmezlik saçma çünkü cevap veremiyorsun. Shaco görünmez halde gelip sırtına hançeri saplayıp yarı canını götürünce görebiliyorsun, Vayne her takla atışında görünmez oluyor, üstüne Hayalet alıyorlar saçma sapan HH'si oluyor, Kai'sa da benzer şekilde. Oyunda pek fazla görünmezlik yok diye dikkat etmemiş olabilirsiniz ama mekaniğin bir cevabı yok en fazla tarayıcı açabilirsiniz belki.

Hedeflenemez olmak saçma çünkü hedef alamıyorsun. Yani hedef alamadığın birine ne yapabilirsin? Hadi Kayn ulti atınca hedeflenemez olsun sonuçta ulti. Vladimir W ile hedeflenemez olsun, hantal bir karakter ve can bedeli yüksek. YA AKALİ NİYE W BASIP HEDEFLENEMEZ OLUYOR YA, YA GWEN NİYE HEDEFLENEMEZ OLUYOR YA. YA MASTER Yİ NİYE YA NİYE.

Bunun dışında oyunda mana diye bir şey var ama yok. Desteğe Lux alınıyor, Işık Bağı, Işık Patlaması, Işık Bağı, Işık Patlaması, Işık Bağı, Işık Patlaması. Yağdırıyor yetenekleri, arada rakip şampiyona normal saldırı yaptığı için Pratik Zeka açılıyor ve beleşe mana yeniliyor, bu rünü girmese bile dert değil Kayıp Cilt ile sorunu çözüyorlar zaten. Artık dakika 20'den sonra beleşe mavi de geliyor.

Düşük ligde güçlü diye saçma sapan karakter zayıflatıyorlar, en son Kassadin'in E'sinin yetenek gücü oranını %10 düşürmüşlerdi galiba. Hatta başta ultisini zayıflatacaklardı : D sonradan en azından ondan vazgeçtiler. Abi karaker 16 seviyeye kadar oyunda yok ya, hayır niye batıyor bu karakterler size. Gidip Rammus'u zayıflatıyorlar ortalama ligde güçlü diye. Samira'ya nedense dokunulmuyor ya, neredeyse her maç yasaklanan şampiyona nedense dokunulmuyor ya, belki sarı kostümü var diyedir. Ama Kayle batıyor, 16'ya kadar oyunda doğru düzgün iş yapmayan karakter batıyor, Amumu batıyor.

Yeni şampiyonların yetenek kiti eski şampiyonların yetenek kitine göre nereden baksan 3 kat daha dolu. Hatta o kadar dolu oluyor ki çoğundan mekanik falan silindi, adamlar o kadar dolu yapıyorlar ki mekanik silerek çözüyorlar.
Samira dostlara atılabiliyordu, Sylas'ın E2'si kalkan kazandırıyordu, sonradan büyü kalkanı oldu, daha sonra kaldırıldı. Akali'nin Q'su ucundan tutunca Akali'yi iyileştiriyordu. Akali'nin W'su kule görüşü ile açılmıyordu. Akali'nin R'sinin ilk kullanımı beceri atışıydı. Akali'nin R'sinin ilk kullanımı hedefi yarım saniye sersemletiyordu. Yuumi direkt rework yedi. İrelia'nın pasifi açıkken kalkanlara karşı kanama etkisi bırakıyordu. İrelia'nın R'si Silahsız bırakıyordu. Zeri pasifiyle kalkan araklabiliyordu. Pyke'ın E'si orman yaratıklarına hasar verebiliyordu. Bazıları rework yiyenler de pek önemli değil bence.

11.15 yaması
Alıntıyı görüntüle
11.5 yaması
Alıntıyı görüntüle
14.9 yaması
Alıntıyı görüntüle

Bunun dışında Riot'un artık kazanma oranına göre dengeleme yapmayı bırakması lazım. Mesela Yone'ye yanlış rün giren birisi ne kadar iyi oynar di mi?
Alıntıyı görüntüle
Ya da eski A Sol'u kaç kişi oynuyordu da sana sağlıklı veri sunuyor?
Alıntıyı görüntüle

Neyse kafam eridi ben gidiyom
Mesaj otomatik birleştirildi:


Smolder yayınlandıktan kısa bir süre sonra görsel rework yedi bu arada : D O kadar kötüydi ki.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu Leona'ya gelecek kostümün rezilliğine baksana. Ulan karakter zırh giyiyordu lan ZIRH LAN NAPTINIZ YA
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

KARAKTERİ KALKANI KDA KAİSA YAPMIŞLAR YA
Alıntıyı görüntüle
İnce belli kadının açık göbeğini görmekten ksuturcam ya bıktım ya
YA ŞU 2018'DE ÇIkan ksotümüm karizmasına bak
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şununla birleştirmişler be
Alıntıyı görüntüle
Karakterin orijinal halinin prestijine ayıp be
Cana gore true vuran karakter hangisi? Shaconun atilma skili var fakat karakter normal bir suikastciden falan cok daha fazla kirilgan. Bir de cogu eski karakterlerin hedef alinamaz ve gorunmezlik mekanikleri yenilere gore abarti degil. Zaten cogunu yazmissin skill setleri cok dolu diye. Ozellikle sezon 9"dan itibaren sylasla basladi bu sacmalik. Mesela darius gibi bir karakterin ultisi 1 kerelik true damage atarken, camille bunun vurdugunun cok daha fazlasini vurarak. 1,5 saniyede bir darius ultisi atiyor. Khazixin atilma skili ornek bekleme suresi cok uzun ve upgrade yaparsan, anca kill aldiginda resetleniyor. Fakat ksante gibi tank karakter defalarca yer degistirip atilabiliyor. Skill bekleme sureleri cok dusuk ve dedigin gibi, full tank bir carin bu kadar fazla true vurmasi absurt. Bunlar disinda tanklarin cana oranla vurmasi kabul edilebilir, Ornek veriyorum mundo Q"su. Burada bakilacak sey, skilin ne kadar zorlukla tutturuldugu, ne kadar hizli oldugu, kac saniyede bir attigin ve karakter hantalligi nezlinde elestirilebilir. asol de guclu diye biliyorum. Metayi asiri takip etmiyorum artik 2 vs 2 lobisi kurup bir iki mac atip cikiyorum. Yone hicbir skil tutturmasa da hala ruh bicimine gecip, duz vura vura kesiyor ve cok uzun sure kullanabiliyor. Kayle bence dengelemesi iyi olmus gucluydu pickleniyordu. Support lux %200 lose demek zaten. Hicbir ise yaramiyor. Riotun da dusuk eloya gore dengeleme yapmasi apayri sacmalik. Profesyonel maclara kadar etki gosteren bir sey bu. Senin bunu matematiksel olarak yapman lazim. Her elodan oyuncu sirf kostumleri satin alsin oyunda eglensin diye adam dengelem yapiyor. Abi sal dusuk elo adam zaten oyunu yeni ogreniyordur. 3 sene bronzda kalmissa da sal bu adami zaten buna dengeleme yapmana gerek yok. Yani eski karakterlerin gorunmezlik ve hedef alinamazliklarina cevap var. Master ornek veriyorum cc yedigi zaman cok rahat kesebilirsin. Keza shacoda da bir tarayiciya ve iyi oyun takibine bakar. Kostum olaylari berbat zaten ona hic yorum yapmayacagim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Azami cana göre hasara, gerçek hasara, görünmezliğe ve hedeflenemez olma mekaniklerine çeki düzen lazım.

Azami cana göre ve gerçek hasar saçma çünkü, mesela dövüşçü bir şampiyon oynuyorsun ve azami cana göre ya da gerçek hasar veren şampiyona 2-3 seviye 1-2 tam eşya fark atmışsın. He işte, azami cana göre hasar veren şampiyon sana diyor ''canının %25'i bence yok'' gerçek hasar veren de ''zırh ve büyü direncinin %25'i bence yok'' diyor, ve eşyalardan aldığın verim de, seviye farkından gelen niteliklerin de pek bir anlamı kalmıyor.

İşin daha kötü tarafı neredeyse her karakterde var artık, Aurora mı ne gelmiş pasifinde azami cana göre hasar var, Skarner yenilendi pasifinde azami cana göre hasar var, K'sante tank ama gerçek hasar verebiliyor, Renata destek ama pasifinde nedense azami cana göre hasar var.

Görünmezlik saçma çünkü cevap veremiyorsun. Shaco görünmez halde gelip sırtına hançeri saplayıp yarı canını götürünce görebiliyorsun, Vayne her takla atışında görünmez oluyor, üstüne Hayalet alıyorlar saçma sapan HH'si oluyor, Kai'sa da benzer şekilde. Oyunda pek fazla görünmezlik yok diye dikkat etmemiş olabilirsiniz ama mekaniğin bir cevabı yok en fazla tarayıcı açabilirsiniz belki.

Hedeflenemez olmak saçma çünkü hedef alamıyorsun. Yani hedef alamadığın birine ne yapabilirsin? Hadi Kayn ulti atınca hedeflenemez olsun sonuçta ulti. Vladimir W ile hedeflenemez olsun, hantal bir karakter ve can bedeli yüksek. YA AKALİ NİYE W BASIP HEDEFLENEMEZ OLUYOR YA, YA GWEN NİYE HEDEFLENEMEZ OLUYOR YA. YA MASTER Yİ NİYE YA NİYE.

Bunun dışında oyunda mana diye bir şey var ama yok. Desteğe Lux alınıyor, Işık Bağı, Işık Patlaması, Işık Bağı, Işık Patlaması, Işık Bağı, Işık Patlaması. Yağdırıyor yetenekleri, arada rakip şampiyona normal saldırı yaptığı için Pratik Zeka açılıyor ve beleşe mana yeniliyor, bu rünü girmese bile dert değil Kayıp Cilt ile sorunu çözüyorlar zaten. Artık dakika 20'den sonra beleşe mavi de geliyor.

Düşük ligde güçlü diye saçma sapan karakter zayıflatıyorlar, en son Kassadin'in E'sinin yetenek gücü oranını %10 düşürmüşlerdi galiba. Hatta başta ultisini zayıflatacaklardı : D sonradan en azından ondan vazgeçtiler. Abi karaker 16 seviyeye kadar oyunda yok ya, hayır niye batıyor bu karakterler size. Gidip Rammus'u zayıflatıyorlar ortalama ligde güçlü diye. Samira'ya nedense dokunulmuyor ya, neredeyse her maç yasaklanan şampiyona nedense dokunulmuyor ya, belki sarı kostümü var diyedir. Ama Kayle batıyor, 16'ya kadar oyunda doğru düzgün iş yapmayan karakter batıyor, Amumu batıyor.

Yeni şampiyonların yetenek kiti eski şampiyonların yetenek kitine göre nereden baksan 3 kat daha dolu. Hatta o kadar dolu oluyor ki çoğundan mekanik falan silindi, adamlar o kadar dolu yapıyorlar ki mekanik silerek çözüyorlar.
Samira dostlara atılabiliyordu, Sylas'ın E2'si kalkan kazandırıyordu, sonradan büyü kalkanı oldu, daha sonra kaldırıldı. Akali'nin Q'su ucundan tutunca Akali'yi iyileştiriyordu. Akali'nin W'su kule görüşü ile açılmıyordu. Akali'nin R'sinin ilk kullanımı beceri atışıydı. Akali'nin R'sinin ilk kullanımı hedefi yarım saniye sersemletiyordu. Yuumi direkt rework yedi. İrelia'nın pasifi açıkken kalkanlara karşı kanama etkisi bırakıyordu. İrelia'nın R'si Silahsız bırakıyordu. Zeri pasifiyle kalkan araklabiliyordu. Pyke'ın E'si orman yaratıklarına hasar verebiliyordu. Bazıları rework yiyenler de pek önemli değil bence.

11.15 yaması
Alıntıyı görüntüle
11.5 yaması
Alıntıyı görüntüle
14.9 yaması
Alıntıyı görüntüle

Bunun dışında Riot'un artık kazanma oranına göre dengeleme yapmayı bırakması lazım. Mesela Yone'ye yanlış rün giren birisi ne kadar iyi oynar di mi?
Alıntıyı görüntüle
Ya da eski A Sol'u kaç kişi oynuyordu da sana sağlıklı veri sunuyor?
Alıntıyı görüntüle

Neyse kafam eridi ben gidiyom
Mesaj otomatik birleştirildi:


Smolder yayınlandıktan kısa bir süre sonra görsel rework yedi bu arada : D O kadar kötüydi ki.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu Leona'ya gelecek kostümün rezilliğine baksana. Ulan karakter zırh giyiyordu lan ZIRH LAN NAPTINIZ YA
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

KARAKTERİ KALKANI KDA KAİSA YAPMIŞLAR YA
Alıntıyı görüntüle
İnce belli kadının açık göbeğini görmekten ksuturcam ya bıktım ya
YA ŞU 2018'DE ÇIkan ksotümüm karizmasına bak
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şununla birleştirmişler be
Alıntıyı görüntüle
Karakterin orijinal halinin prestijine ayıp be
Zaten profesyonel maclarda artik paso skill seti kullanisli ve bozuk olanlar pickleniyor. Onceden karakterlerin skill setleri dururdu rework yemezdi cok sik olarak. Simdi karakterlerin nerflenme mantigi skill setini degistirmekten veya reworkten ibaret. Cunku cok op. Kisacasi oyun eskisi gibi degil. sezon 7 ve 8 en iyi gunleriydi. Yani camille ne zaman cikti bilmiyorum. Ondan sonra bozulmaya basladi. Camil de inanilmaz bozuktu ilk baslarda
Mesaj otomatik birleştirildi:

Azami cana göre hasara, gerçek hasara, görünmezliğe ve hedeflenemez olma mekaniklerine çeki düzen lazım.

Azami cana göre ve gerçek hasar saçma çünkü, mesela dövüşçü bir şampiyon oynuyorsun ve azami cana göre ya da gerçek hasar veren şampiyona 2-3 seviye 1-2 tam eşya fark atmışsın. He işte, azami cana göre hasar veren şampiyon sana diyor ''canının %25'i bence yok'' gerçek hasar veren de ''zırh ve büyü direncinin %25'i bence yok'' diyor, ve eşyalardan aldığın verim de, seviye farkından gelen niteliklerin de pek bir anlamı kalmıyor.

İşin daha kötü tarafı neredeyse her karakterde var artık, Aurora mı ne gelmiş pasifinde azami cana göre hasar var, Skarner yenilendi pasifinde azami cana göre hasar var, K'sante tank ama gerçek hasar verebiliyor, Renata destek ama pasifinde nedense azami cana göre hasar var.

Görünmezlik saçma çünkü cevap veremiyorsun. Shaco görünmez halde gelip sırtına hançeri saplayıp yarı canını götürünce görebiliyorsun, Vayne her takla atışında görünmez oluyor, üstüne Hayalet alıyorlar saçma sapan HH'si oluyor, Kai'sa da benzer şekilde. Oyunda pek fazla görünmezlik yok diye dikkat etmemiş olabilirsiniz ama mekaniğin bir cevabı yok en fazla tarayıcı açabilirsiniz belki.

Hedeflenemez olmak saçma çünkü hedef alamıyorsun. Yani hedef alamadığın birine ne yapabilirsin? Hadi Kayn ulti atınca hedeflenemez olsun sonuçta ulti. Vladimir W ile hedeflenemez olsun, hantal bir karakter ve can bedeli yüksek. YA AKALİ NİYE W BASIP HEDEFLENEMEZ OLUYOR YA, YA GWEN NİYE HEDEFLENEMEZ OLUYOR YA. YA MASTER Yİ NİYE YA NİYE.

Bunun dışında oyunda mana diye bir şey var ama yok. Desteğe Lux alınıyor, Işık Bağı, Işık Patlaması, Işık Bağı, Işık Patlaması, Işık Bağı, Işık Patlaması. Yağdırıyor yetenekleri, arada rakip şampiyona normal saldırı yaptığı için Pratik Zeka açılıyor ve beleşe mana yeniliyor, bu rünü girmese bile dert değil Kayıp Cilt ile sorunu çözüyorlar zaten. Artık dakika 20'den sonra beleşe mavi de geliyor.

Düşük ligde güçlü diye saçma sapan karakter zayıflatıyorlar, en son Kassadin'in E'sinin yetenek gücü oranını %10 düşürmüşlerdi galiba. Hatta başta ultisini zayıflatacaklardı : D sonradan en azından ondan vazgeçtiler. Abi karaker 16 seviyeye kadar oyunda yok ya, hayır niye batıyor bu karakterler size. Gidip Rammus'u zayıflatıyorlar ortalama ligde güçlü diye. Samira'ya nedense dokunulmuyor ya, neredeyse her maç yasaklanan şampiyona nedense dokunulmuyor ya, belki sarı kostümü var diyedir. Ama Kayle batıyor, 16'ya kadar oyunda doğru düzgün iş yapmayan karakter batıyor, Amumu batıyor.

Yeni şampiyonların yetenek kiti eski şampiyonların yetenek kitine göre nereden baksan 3 kat daha dolu. Hatta o kadar dolu oluyor ki çoğundan mekanik falan silindi, adamlar o kadar dolu yapıyorlar ki mekanik silerek çözüyorlar.
Samira dostlara atılabiliyordu, Sylas'ın E2'si kalkan kazandırıyordu, sonradan büyü kalkanı oldu, daha sonra kaldırıldı. Akali'nin Q'su ucundan tutunca Akali'yi iyileştiriyordu. Akali'nin W'su kule görüşü ile açılmıyordu. Akali'nin R'sinin ilk kullanımı beceri atışıydı. Akali'nin R'sinin ilk kullanımı hedefi yarım saniye sersemletiyordu. Yuumi direkt rework yedi. İrelia'nın pasifi açıkken kalkanlara karşı kanama etkisi bırakıyordu. İrelia'nın R'si Silahsız bırakıyordu. Zeri pasifiyle kalkan araklabiliyordu. Pyke'ın E'si orman yaratıklarına hasar verebiliyordu. Bazıları rework yiyenler de pek önemli değil bence.

11.15 yaması
Alıntıyı görüntüle
11.5 yaması
Alıntıyı görüntüle
14.9 yaması
Alıntıyı görüntüle

Bunun dışında Riot'un artık kazanma oranına göre dengeleme yapmayı bırakması lazım. Mesela Yone'ye yanlış rün giren birisi ne kadar iyi oynar di mi?
Alıntıyı görüntüle
Ya da eski A Sol'u kaç kişi oynuyordu da sana sağlıklı veri sunuyor?
Alıntıyı görüntüle

Neyse kafam eridi ben gidiyom
Mesaj otomatik birleştirildi:


Smolder yayınlandıktan kısa bir süre sonra görsel rework yedi bu arada : D O kadar kötüydi ki.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu Leona'ya gelecek kostümün rezilliğine baksana. Ulan karakter zırh giyiyordu lan ZIRH LAN NAPTINIZ YA
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

KARAKTERİ KALKANI KDA KAİSA YAPMIŞLAR YA
Alıntıyı görüntüle
İnce belli kadının açık göbeğini görmekten ksuturcam ya bıktım ya
YA ŞU 2018'DE ÇIkan ksotümüm karizmasına bak
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şununla birleştirmişler be
Alıntıyı görüntüle
Karakterin orijinal halinin prestijine ayıp be
SJW karakterler ve SJW kostumler. Oyunun ambiyansinin butunlugunu etkiliyor. Benim icin bu cok onemli. Bir de eski sezonlardaki muzigi guzeldi. Her sey cok SJW gibi artik. Oyun her ne kadar online olsa da, moba olsa da, belirli bir ambiyansi yakalayip oradan yurumesi lazim. Orijinalligi bozulmadan. Ornek veriyorum dota. Yeni karakterler siritmiyor. Ambiyansi karanlik hissettiriyor ve konsepte uygun. Lol eskisi gibi degil. Tabii ki dotayla kiyaslanamaz. Zaten dotadan kopya cekilerek yapilmis. Sadece ornek verdim. Artik oradan da kopya cekmiyorlar. Kendini tekrar eden SJW sampiyonlari ve onlarin bozuk skilleriyle birlikte, pastanin uzerine krema olan sacma sapan kostumler cikarip, bir de bunlara hikaye ekliyorlar. Daha kotu ne olabilir diye dusunurken, ki artik buna gerek kalmiyor. Cunku riot her gecen gun ustune daha kotusunu ekleyerek, bizi bu tatminkarliktan mahrum birakmiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2024
Mesajlar
430
Dahası  
Reaksiyon skoru
221
İsim
Ad
Cana göre true damage demek istemedim azami cana göre yüzdelik hasar veren ve gerçek hasar veren
bi de yamalar birbirinden farklı yamalar
Mesaj otomatik birleştirildi:

düşük eloya göre dengeleme bence de sağlıksız ama hani yapacaksan samira nerflersin di mi
 
Son düzenleme:
Top Bottom